Beste forumleden,
Ik heb een klacht tegenover Telenet,
1) we kunnen hen niet bereiken via é-mail wel telefonisch maar dan ben ik terug de pineut, want het is terug op mijn kosten, en wat ze als antwoord geven trekt op niets ik heb het hen via de telefoon reeds verschillende keren gezegd dat ik niet tevreden ben van de vaste Telefoon, eerst werkt deze niet, meer dan 14 dagen moeten wachten op herstelling en dan nog eens zo duur komt van Ronse 10 kilometer van mij huis 75 € vervoer onkosten!? plus mijn 3 telefoons waar ik iedere keer voor zo een 15 minuten aan zat want ze moesten toevallig iedere keer testen doen!
Nu met het doorschakelen van de telefoon juist zelfde, het werkt niet meer, ik heb daar voor tot drie maal toe gebeld met de vaste telefoon drie keer de hele riemram meemaken dan te horen krijgen dat ze de lijn eventjes zullen testen en na een 30 tal sec. werd ik er telken keren uitgesmeten
ik heb dan met mijn GSM geprobeerd en dat lukte dan wel, wat mij terug een bom geld gekost heeft, begrijp je het plaatje, zo profiteren ze van de mensen, dat is iedere keer kassakassa,.
Toen ik het probleem uitlegde kon deze na de nodige tijd en testen er niets aan doen, ik moest dan iedere keer naar hen bellen en deze zou dat dan in werking stellen ( goed gezien van hen) terug iedere keer gans die riem ram doorlopen en terug kassakassa voor hen, toen ik zei dat ik die dienst terug wil afzeggen dat ik niet van plan ben iedere keer heel die riemram te doorlopen moest ik nog wat wachten hij zou een extentdet dienst inschakelen, en toen was het ineens wel in orde er was iets die achter zijn (ik weet niet wat) mijn dienst blokkeerde dus ik kon mijn telefoon niet doorschakelen dat was dan wel ineens opgelost zo zie je maar dat ze de mensen beduvelen en aan het lijntje houden alleen maar om ons op kosten te jagen wie zeg er dat ze niet mij dienst uitgeschakeld hebben want waarom werkte die ineens niet meer!?
Ze kunnen er zo willekeurig enkele abonnees uithalen , (u vind dit misschien wat ver gezocht of belachelijke maar ik niet) ze moeten winst maken vergeet niet, en ik kan het weten want ik ben een belegger dus ik zoek ook bedrijven op die winst kan tonen
en andere laat ik vallen dus voor winsten te maken zou men soms veel doen, bewijs het maar eens.
Dus mijn klachten zijn slechte dienst verlening en hun online hulp trekt op niets plus het feit dat men verplicht is om te bellen om hulp te krijgen dus kassakassa voor hen waarom zouden ze moeten veranderen of zich haasten!?
Probeer maar eens een klacht in te dienen via é-mail ! maar u inschrijven om een dienst te starten kan wel via é-mail raar hé!?
Mvg.
Demro
Ik heb een klacht tegenover Telenet,
1) we kunnen hen niet bereiken via é-mail wel telefonisch maar dan ben ik terug de pineut, want het is terug op mijn kosten, en wat ze als antwoord geven trekt op niets ik heb het hen via de telefoon reeds verschillende keren gezegd dat ik niet tevreden ben van de vaste Telefoon, eerst werkt deze niet, meer dan 14 dagen moeten wachten op herstelling en dan nog eens zo duur komt van Ronse 10 kilometer van mij huis 75 € vervoer onkosten!? plus mijn 3 telefoons waar ik iedere keer voor zo een 15 minuten aan zat want ze moesten toevallig iedere keer testen doen!
Nu met het doorschakelen van de telefoon juist zelfde, het werkt niet meer, ik heb daar voor tot drie maal toe gebeld met de vaste telefoon drie keer de hele riemram meemaken dan te horen krijgen dat ze de lijn eventjes zullen testen en na een 30 tal sec. werd ik er telken keren uitgesmeten
ik heb dan met mijn GSM geprobeerd en dat lukte dan wel, wat mij terug een bom geld gekost heeft, begrijp je het plaatje, zo profiteren ze van de mensen, dat is iedere keer kassakassa,.
Toen ik het probleem uitlegde kon deze na de nodige tijd en testen er niets aan doen, ik moest dan iedere keer naar hen bellen en deze zou dat dan in werking stellen ( goed gezien van hen) terug iedere keer gans die riem ram doorlopen en terug kassakassa voor hen, toen ik zei dat ik die dienst terug wil afzeggen dat ik niet van plan ben iedere keer heel die riemram te doorlopen moest ik nog wat wachten hij zou een extentdet dienst inschakelen, en toen was het ineens wel in orde er was iets die achter zijn (ik weet niet wat) mijn dienst blokkeerde dus ik kon mijn telefoon niet doorschakelen dat was dan wel ineens opgelost zo zie je maar dat ze de mensen beduvelen en aan het lijntje houden alleen maar om ons op kosten te jagen wie zeg er dat ze niet mij dienst uitgeschakeld hebben want waarom werkte die ineens niet meer!?
Ze kunnen er zo willekeurig enkele abonnees uithalen , (u vind dit misschien wat ver gezocht of belachelijke maar ik niet) ze moeten winst maken vergeet niet, en ik kan het weten want ik ben een belegger dus ik zoek ook bedrijven op die winst kan tonen
en andere laat ik vallen dus voor winsten te maken zou men soms veel doen, bewijs het maar eens.
Dus mijn klachten zijn slechte dienst verlening en hun online hulp trekt op niets plus het feit dat men verplicht is om te bellen om hulp te krijgen dus kassakassa voor hen waarom zouden ze moeten veranderen of zich haasten!?
Probeer maar eens een klacht in te dienen via é-mail ! maar u inschrijven om een dienst te starten kan wel via é-mail raar hé!?
Mvg.
Demro

Comment