Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klacht over TELENET!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Klacht over TELENET!

Een tijd je geleden zegt mijn zus haar telenet televisie op, omdat ze overstapt naar TV-vlaanderen. De maanden daarop blijven de facturen toestromen, die ze niet betaald en dus ook de betaalherinnering. Na 3 maanden belt ze eens na telenet om haar te vragen wat die facturen betekenen, omdat ze al 3 maanden geleden heeft opgezegd.
    Blijkbaar hadden ze dat aangetekend schrijven zogezegd niet ontvangen .
    Alleen jammer voor telenet dat je van zo'n schrijven een afschrift ontvangt. Het heeft trouwens nog een aantal maanden geduurd vooraleer ze de juiste laatste factuur heeft ontvangen... Uiteraard heeft ze dat afschrift ook nog eens mogen overmaken... (je denkt toch niet dat we een klant op z'n woord geloven...).

Klant worden bij Telenet is gemakkelijk, ervan af geraken iets moeilijker...
    Groeten,

Polleke

Comment

ik heb bij telenet en tele2/versatel gewerkt. Ge moet weten hoe ge zo'n klacht aanpakt
      Het is nu wel al een tijdje geleden, maar zover ik het nu nog kan volgen belt ge volgens normaal tarief naar dat 015 66 66 66 nummer en dan checkt die lijn of uw modem online is. Als die ziet dat alles OK is dan zegt die dat ge naar het dure nummer moet bellen. Ge trekt dan effe uw prise uit zodat die offline staat en dan belt ge met iemand anders zijn telefoon of uw gsm en dan hoeft ge nie naar dat dure nummer te bellen (wat ik toen al schandalig vond!)

lampkes uit : altijd hulp krijgen (vind ik)
      maar altijd eerst uwe modem eens een paar minuten uit het stopcontact halen en dan terug laten opstarten. Helpt soms wel (vooral bij sommige adsl-leveranciers )
      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
        Awel dat weet ik niet, maar laatst geleden 46 minuten met gsm naar touring wegenhulp eer zij oppakten, 20 liedjes gehoord...., stond onderweg stil met mijnen auto... dat zal geen 25 cent geweest zijn.
        Mij zou dat toch ook al 2,30 euro gekost hebben (Simyo = 5 cent/min naar vaste lijn )
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Mij zou dat toch ook al 2,30 euro gekost hebben (Simyo = 5 cent/min naar vaste lijn )
          Mijn assistance heeft een 0800 nummer.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Hallo,

Het is overal wel wat ...
            Belgacom kan er ook wat van hoor: leest DIT stukje blog maar eens

Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Inderdaad, heb zelf al denk ik alles gehad. Overal problemen mee gehad.. Geen enkele provider wil 'graag' klachten behandelen.

Toch ben ik het meest tevreden over de snelheid en service (aan huis komen e.d.) van Telenet.
              Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                Hallo,

Het is overal wel wat ...
                Belgacom kan er ook wat van hoor: leest DIT stukje blog maar eens

Jaja
                Je hebt verkeerd gehandeld, Jaja. Je had een vaststelling van schade door de politie moeten laten opstellen en die gaan dan op zoek naar de dader. Deze wordt dan gecontacteerd en moet ofwel de schade (laten) herstellen of wel doe je het zelf en dan moet je vergoed worden door de dader of zijn verzekeringsmaatschappij. Heel waarschijnlijk was dit niet Belgacom maar een aannemer die werken voor Belgacom uitvoerde. De tijd dat Belgacom zelf nog kabels plaatste, kan nu al 20 jaar geleden zijn.
                Mvg.
                Robert

Comment

Mijn vriendin is destijds toen ik nog in Antwerpen woonde bij telenet beginnen werken (prille begin, nu werkt ze allang elders). Als één van de eerste klanten (nu ja, werknemers hadden gratis telefoon uiteraard), hebben wij enkele jaren geleden een fles champagne ontvangen, al eens bioscooptickets,...
                  Heb met verhuizen en doen en met installaties ook wel eens wat gehad, maar echt uitvallen of dergelijke toestanden nooit. En na wat aandringen en dreigen met weggaan hebben ze mijn abbo kosteloos omgezet in een goedkopere variant (met de nieuwe downloadlimieten wilde ik een stapje terugzetten omdat dat goedkoper was om hetzelfde te behouden qua snelheid en download en zo en dat zou een omschakelkost van 50 € hebben moeten kosten).
                  Enige defect: verbinding deed plots raar, belde en ik moest toen van de helpdeskmedewerker eens aan de adapter van de modem voelen (die was warm). Bleek toen meer voor te komen en ze stuurden me gratis een andere en zwaardere stroomadapter, die perfect werkte. Heb nu (verhuisd enkele jaren geleden) een nieuwere modem, en HD TV. Signaal op mijn kabel was niet zo super, en de LAn kabel lag niet waar ik hem hebben wou dus ik liet het zo en gebruikte de modem twee weken niet; Kreeg ik eerst mail, en vervolgens een telefoon met de vraag of er een probleem was. Ikke: 'da gaat precies ni zo goed, valt soms weg'. Toen zijn ze gratis als 'defectverhelping' een Powerlanverbinding komen leggen. Heb sindsdien twee films besteld denk ik, en heb nog nooit op 'de rode knop' gedrukt. Euh... slechte service en callcenter? Telenet heeft kantoor en callcenter in Mechelen terwijl Belgacom meerdere winkels heeft. Moet je eens naar Mobistar callcenter bellen... en dan geeft die (ik gok op Indische) telefoniste je een faxnummer in brussel: 02/55.21.41 of zo (cijfer te kort, dus of een domme geit of - veel waarschijnlijker - een buitenlandse die standaardzinnetjes herkent en reproduceert). da's pas balen. Als je dat verhaal hier wilt, daar vul ik zo een hele pagina mee.
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

Comment

Zoals overal tegenwoordig zeker, als je het hebt en er werkt iets niet goed dan weet je pas wat de service je bied.
                    Vroeger had je alleen de RTT en als er iets was dan stonden ze er toch maar (soms met een hele ploeg waar er ene van werkte maar ze waren er wel he)
                    Met den RTT nooit langer dan 1 dag zonder telefoon gezeten hoor op al die jaren dat mijn ouders en ik zelf telefoon hebben gehad, met Telenet toch ook al eens drie of vier dagen.
                    Kort voor ik ben overgestapt naar Telenet hebben ze nog 200m stoep opengebroken omdat er iets met mijn lijn mis was.
                    Last edited by Sus; 19 augustus 2010, 13:38.
                    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Als Van Quickenborne nu eens de moed had in het kader van vereenvoudiging ALLE bedrijfsvreemde call-centers op te doeken en alle mensen die daar werken onder te bregen in de bedrijven waarvoor ze nu "robotje" spelen.
                      Die mensen zouden dan misschien eindelijk enig zicht krijgen in het bedrijf en de producten waarvoor ze werken.

En inderdaad, die verplicht ingevoerde concurrentie bij nutsbedrijven heeft méér kwaad dan goed gedaan. (postbode passeert hier nu nog dagelijks, zal binnenkort wel voorbij zijn,maar we zullen wel een brief krijgen dat het zoveel beter gaat gaan )
                      Last edited by nete; 19 augustus 2010, 14:03.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Als Van Quickenborne nu eens de moed had in het kader van vereenvoudiging ALLE bedrijfsvreemde call-centers op te doeken en alle mensen die daar werken onder te bregen in de bedrijven waarvoor ze nu "robotje" spelen.
                        Die mensen zouden dan misschien eindelijk enig zicht krijgen in het bedrijf en de producten waarvoor ze werken.
                        Jij verwacht van een Open VLD'er dat hij maatregelen tegen de vrij markt economie gaat nemen

Comment

Euh,

En wij al die tijd onze billen maar dichtknijpen?

Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                          Je hebt verkeerd gehandeld, Jaja. Je had een vaststelling van schade door de politie moeten laten opstellen en die gaan dan op zoek naar de dader. Deze wordt dan gecontacteerd en moet ofwel de schade (laten) herstellen of wel doe je het zelf en dan moet je vergoed worden door de dader of zijn verzekeringsmaatschappij. Heel waarschijnlijk was dit niet Belgacom maar een aannemer die werken voor Belgacom uitvoerde. De tijd dat Belgacom zelf nog kabels plaatste, kan nu al 20 jaar geleden zijn.
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                            Euh,

En wij al die tijd onze billen maar dichtknijpen?

Jaja
                            Niet nodig, Jaja. Na vaststelling door de politie mag je de herstelling dadelijk (laten) uitvoeren. Er is ook zo iets als het recht tot bescherming van de installatie.
                            Mvg.
                            Robert

Comment

Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:31.

Comment

Working...
                              X