Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klacht over TELENET!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Klacht over TELENET!

Oorspronkelijk geplaatst door demro Bekijk bericht
    maar aan hen ik heb niets verkeerds gedaan zij moeten gefoefeld hebben zodat ik mijn telefoon niet meer kon doorschakelen naar mijn gsm.
    Pas op want dit kost nog meer dan eens bellen naar Telenet.

Ps. ik kan wel bewijzen dat het wel meer dan 14 dagen geduurd heeft vooraleer er een technieker aan mijn deur geweest is
    Al wat je koopt en defect raakt kost u geld om te laten herstellen, al was het de prijs van uw benzine en de parking om het terug naar de winkel te brengen.
    Als uw frigo of verwarming defect geraakt moet ge ook bellen naar de hersteller.

Hoeveel telefoonkosten heb je trouwens gehad om hun diensten te bellen? Spreekt men over 25 cent of een halve Euro?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Never resist temptation or it could go away...
      Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:52. Reden: *****

Comment

Hebben wij vroeger ook last mee gehad dat we ze niet konden bereiken via de klachtenlijn. Gewoon bellen naar de 'nieuwe klant' functie en zeggen dat je een klacht hebt gaat veel sneller!
          Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demro Bekijk bericht
              ... van mij huis 75 € vervoer onkosten ...
              met mijn GSM geprobeerd wat mij terug een bom geld gekost heeft, begrijp je het plaatje, zo profiteren ze van de mensen, dat is iedere keer kassakassa ...
              terug iedere keer gans die riem ram doorlopen en terug kassakassa ... dat ze de mensen beduvelen en aan het lijntje houden alleen maar om ons op kosten te jagen ...
              Ze kunnen er zo willekeurig enkele abonnees uithalen, ze moeten winst maken vergeet niet, en ik kan het weten want ik ben een belegger dus ik zoek ook bedrijven op die winst kan tonen en andere laat ik vallen... men verplicht is om te bellen om hulp te krijgen dus kassakassa ...
              Telenet zal dan wel veel winst maken blijkbaar.
              Ik zou beleggen in Telenet-aandelen ... kassakassa.
              Zo verdien je een deel van je kosten terug.

greetz
              Cheeta
              Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
              flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                wel dat is het schandalige, heb dat ook al gedaan bel je als nieuwe klant, binnen 2 sec. heb je iemand, en bel je als klacht.. "u word zo dadelijk geholpen" gaat ge ne keer horen.
                Puur geldslagerij. ( en ik las daarstraks dat ze 1 van hun callcenters gaan sluiten, dus... )
                Toen ik me poogde aan te melden als nieuwe klant bij telenet, heb ik de eerste keer dichtgegooid na 10 min, de 2e keer had ik iemand aan de lijn na 15 min.
                Zelfs dan waren ze niet bijster snel...
                Heb zelfs getwijfeld of ik die 2e keer wel ging bellen .

Heb net gehoord dat 1 van hun externe call-centers blijkbaar failliet is (Sitel in Geel). T'zal er vrees ik niet op verbeteren...
                Groeten,

Polleke

Comment

Jaren geleden meegemaakt bij Telenet.
                  Een van ons vrienden had zoals wij telenet in huis gehaald nu kwamen die op een maandag bij ons aan omdat ze niet meer konden telefoneren waarop ik dat melde bij Telenet.
                  Nu de vrijdag daarop zag ik ze weer en op mijn vraag of alles in orde was vertelde ze me dat er nog niemand geweest was en dat ze ook niks gehoord hadden wanneer ze langs zouden komen.
                  Ik belde naar Telenet hoe het in elkaar zat en wanneer ze zouden komen.
                  Ik kreeg als antwoord dat ze al heel de week aan het bellen waren om een afspraak te maken om langs te komen maar dat ze nooit thuis waren daar de telefoon niet opgenomen werd.
                  Pas toen ik zei dat hun telefoon kapot was en ze dus niet konden opnemen begon er een belletje te rinkelen bij die gast. Ik ben goed kwaad geworden en de telefoon is toen nog de zelfde dag hersteld.
                  D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                    Pas toen ik zei dat hun telefoon kapot was en ze dus niet konden opnemen begon er een belletje te rinkelen bij die gast. Ik ben goed kwaad geworden en de telefoon is toen nog de zelfde dag hersteld.

Bwaaaaah ... ik heb zo eens lopen zoeken naar mijn gsm terwijl ik er mee aan het bellen was

In de 6 jaar dat ik Telenet-klant ben, moet ik nog altijd de eerste problemen tegenkomen. Maar ik weet dat het daar soms een miserie is om je problemen opgelost te krijgen ....
                    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Kassa kassa onwille van een gesprekske van een paar cent ?

Denk je nu echt dat ze daar van wakker liggen?

Nu, je moet wel opletten met mailen hé. Als je te veel mailt ga je misschien over je datalimiet, en dan moet je ook daarvoor betalen. Trouwens, je PC verbruikt ook stroom!

Als ik een probleem heb, dan bel ik om het halfuur tot ik weet wanneer ze langskomen.
                      En voor een probleem gaat dat meestal vrij snel, alhoewel ik het nog maar één keer meegemaakt heb. Het lastigste is dat je thuis moet zijn als ze langskomen.

Dus, wees eens grote jongen, bel rond 16h01 (of vanop je werk) en blijf wachten tot ze je een antwoord geven.
                      Geloof me, je wil niet overstappen naar Belgacom, daar wacht je nog langer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                        ....Heb net gehoord dat 1 van hun externe call-centers blijkbaar failliet is (Sitel in Geel). T'zal er vrees ik niet op verbeteren...
                        Sitel sluit zijn vestiging in Geel, een aantal mensen gaat naar Diegem of Eindhoven, een ander deel naar Telenet.....
                        Last edited by RichKE; 18 augustus 2010, 17:54.
                        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Geloof me, je wil niet overstappen naar Belgacom, daar wacht je nog langer.
                          Ik denk dat Belgacom niet beter of slechter is. Belgacom heeft wel het voordeel dat je nog eens in een Belgacomshop kan langsgaan, als het de spuigaten begint uit te lopen. Als je daar de goeie krijgt voorgeschoteld, is je probleem ook snel opgelost...
                          Ik heb de gewoonte dergelijke zaken schriftelijk te regelen (doe ik trouwens ook op het werk). Dat vermijdt in elk geval dat "we hebben het u telefonisch toch zo uitgelegd".
                          Meestal is dat dan het omgekeerde van wat ze toen uitgelegd hadden...
                          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                            Sitel sluit zijn vestiging in Geel, een aantal mensen gaat naar Diegem of Eindhoven, een ander deel naar Telenet.....
                            en nog een deel staat op straat...
                            Is meestal de bedoeling bij een "budgettaire" maatregel .
                            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                              Ik denk dat Belgacom niet beter of slechter is. Belgacom heeft wel het voordeel dat je nog eens in een Belgacomshop kan langsgaan, als het de spuigaten begint uit te lopen. Als je daar de goeie krijgt voorgeschoteld, is je probleem ook snel opgelost...
                              Ik heb de gewoonte dergelijke zaken schriftelijk te regelen (doe ik trouwens ook op het werk). Dat vermijdt in elk geval dat "we hebben het u telefonisch toch zo uitgelegd".
                              Meestal is dat dan het omgekeerde van wat ze toen uitgelegd hadden...
                              Ben klant sinds onheuglijke tijden en ben nog nooit in panne gevallen.
                              Ik herhaal: nog nooit in panne gevallen wat telefoon betreft.
                              Leve de klassieke en beproefde weg!!!

Henri
                              lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Hoeveel telefoonkosten heb je trouwens gehad om hun diensten te bellen? Spreekt men over 25 cent of een halve Euro?
                                Ik heb het bellen opgegeven. Ze blijven dreigbrieven sturen, hoewel ze telefonisch toegeven dat die onterecht zijn. Aangetekend schrijven helpt ook geen zier. Vermits ik er geen klant ben kunnen ze me echter niks.
                                Dat is anders voor Scarlet, waar ik al klant ben van voor ze bestonden. Ik had op een bepaald moment telefoon noch internet. Vrienden kregen hun e-mails teruggestuurd en hoorden een boodschap dat ik zou gemeld hebben dat er een probleem was met MIJN lijn: en maar naar scarlet bellen-bellen om de meest onprofessionele verhalen te horen over meerdere niet-nagekomen afspraken, en de weken die ondertussen verstreken waren.
                                Ik heb die mails nooit meer gezien,... verschillende contacten hadden me al geschrapt....
                                En de kapotte telefoon? Daar kreeg ik rekeningen voor, ... met boetes van meer dan 25 cent, zulle.

Comment

Working...
                                X