wat vervelend..
ik hoop dat ik (wij) , degene die apple gebruiken
er nog lang van gespaard blijven..
dat was mijn grootste reden van overstap en heb
er voorlopig geen spijt van.... VOORLOPIG !!!
Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500DBekijk bericht
binnenkort is het zover dat je een apart internet
computerke moet hebben om je werk (hobby)
pc te sparen van 4ussen....
Twee (of meer) computers runnen, dat doen de slimsten onder ons al meer dan 10 jaar ... .. en minstens één PC (voor de brol en als internet buffer) in een vaste configuratie met een image. Als de boel verziekt is, image terug en bollen maar
Twee (of meer) computers runnen, dat doen de slimsten onder ons al meer dan 10 jaar ... .. en minstens één PC (voor de brol en als internet buffer) in een vaste configuratie met een image. Als de boel verziekt is, image terug en bollen maar
Of gewoon wat met manieren surfen, mails lezen, etc...
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Slim?
Een wisselframe in één pc en gewoon de harde schijven wisselen
Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500DBekijk bericht
Dat is nu eens latijn voor mij ...
En dan meerdere acounts maken ?
Eens je een 4us op je schijf hebt zit die er toch ?
Een andere acount wil toch niet zeggen dat je een andere windows versie hebt?
Aangetast is aangetast , is dat dan niet voor alle gebruikers ?
Klopt, vandaar dat je die ook moet aanmaken na de installatie van de pc. Als je met Windows werkt zoals je op een mac zou werken heb je dus veel minder problemen
Oorspronkelijk geplaatst door Destn
Of gewoon wat met manieren surfen, mails lezen, etc...
Ja en nee. Soms worden populaire sites ook slachtoffer van een aanval waarbij er malware geïnstalleerd wordt op je pc als je naar die site surt met admin rechten. Als voorbeeldje heb het security probleem met acrobat reader van een maandje geleden. Als iemand een pdf op een bepaalde site zou posten die jij bezoekt kan zelfs je mac geïnfecteerd raken.
Klopt, vandaar dat je die ook moet aanmaken na de installatie van de pc. Als je met Windows werkt zoals je op een mac zou werken heb je dus veel minder problemen
Ja en nee. Soms worden populaire sites ook slachtoffer van een aanval waarbij er malware geïnstalleerd wordt op je pc als je naar die site surt met admin rechten. Als voorbeeldje heb het security probleem met acrobat reader van een maandje geleden. Als iemand een pdf op een bepaalde site zou posten die jij bezoekt kan zelfs je mac geïnfecteerd raken.
Nu de Mac meer en meer ingeburgerd begint te geraken , wordt dat voor de virusmakers natuurlijk ook interessanter hee . Dat was vroeger niet het geval en langs ene kant wel jammer ...
Of ben ik nu helemaal mis ??
Comment