Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4 rus :(

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 4 rus

Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
    Nu de Mac meer en meer ingeburgerd begint te geraken , wordt dat voor de virusmakers natuurlijk ook interessanter hee . Dat was vroeger niet het geval en langs ene kant wel jammer ...
    Of ben ik nu helemaal mis ??
    Volgens deze statistieken moet je je nog geen zorgen maken. Het marktaandeel van OS X blijft eigenlijk redelijk stabiel. Denk dat de percetpie alleen maar veranderd is door het iphone/ipod/ipad succes.

Comment

Re: 4 rus

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Op mijn laptop kreeg ik deze ochtend een melding van AVG, enfin, ik VERMOED dat het van AVG was...

Onderaan een geel venster met linksboven in het venster een rode cirkel met een wit kruis.

Windows security alert
      Windows reports that the computer is infected.
      Antivirussoftware helps to protect your computer against virusses an other security threads. Click here for the scan your computer? Your system may be at risk now.
      Zit je met een Engelstalige versie van Windows?

Nee? Tja dan is het wel niet bijster slim natuurlijk om erop te klikken.. Windows NL gaat nooit in het Engels gaan "reporten".

Veel smeerlapperij installeert zich, door zich voor te doen als Anti-virus of door te melden dat je dringend moet scannen en het programma moet installeren..

Comment

Working...
      X