Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft hier al de Coyote ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Completer kan niet.
    Ingewikkelder eigenlijk ook niet
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #47
      Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

      Oorspronkelijk geplaatst door CarlDB Bekijk bericht
      Welk systeem heb je juist gekocht? EGO, GEO of nog iets anders? Het is ook voor gebruik in BMW.
      Wel vergis je niet en neem zeker de EGO (duurste), want ik heb mijzelf aanvankelijk vergist. Ik bestelde eerst de Geo (goedkoopste) maar deze viel ietsje te licht uit (gewicht van de Tetrax zelf, de grootte is wel identiek) zodat hij nogal vlug los kwam en de Coyote niet zo vast meer zat.
      Dus een tweede poging was de EGO (40€) en die is perfect. Je kan die beter vastdraaien (meer kracht opzetten) en die blijft perfect op zijn plaats.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #48
        Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

        Nog even bij vermelden dat ik deze gekocht heb bij Coolblue. Vandaag vóór 22u besteld en morgen al geleverd.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #49
          Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
          Wel vergis je niet en neem zeker de EGO (duurste), want ik heb mijzelf aanvankelijk vergist. Ik bestelde eerst de Geo (goedkoopste) maar deze viel ietsje te licht uit (gewicht van de Tetrax zelf, de grootte is wel identiek) zodat hij nogal vlug los kwam en de Coyote niet zo vast meer zat.
          Dus een tweede poging was de EGO (40€) en die is perfect. Je kan die beter vastdraaien (meer kracht opzetten) en die blijft perfect op zijn plaats.
          Merci, dan heb ik de juiste besteld . Ik ben deze namiddag eens bij http://www.numericshop.be langsgeweest maar ze moesten het bestellen. Vrijdag heb ik het voor €28, moet er wel zelf voor naar de winkel gaan!

          Comment


          • #50
            Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

            Ik rij er al een half jaar mee rond. en nog geen enkele boete gereden.
            Ik rij +- 150.000 Km /jaar met de wagen en dat ding is voor mij echt onmisbaar geworden, je bent ook veel alerter met je snelheid bezig. Zeker als je begint boetes te krijgen van 1km/u te veel.

            Ze zijn echt belachelijk bezig, onze vrienden van de politie. Zeker als je begint boetes te krijgen van 1km/u te veel. Heeft nog weinig met verkeersveiligheid te maken, gewoon zakkenvullerij ! Betalen we niet al genoeg accijnzen, BIV, taksten enz.....?

            Mijn werkgever betaalt de boetes, maar hij geeft liever geld aan zoiets dan aan vadertje staat.

            De mensen die beweren nooit te rap te rijden en nog nooit een boete gehad hebben, bestaan die nog? En als ze bestaan, dan rijden ze 10km op een week.

            Comment


            • #51
              Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

              Sedert vandaag behoor ik ook tot de "Coyote Community". Daarstraks ben ik een exemplaar van de mini coyote v2 gaan kopen bij Auto 5. Ik heb wel even moeten "omrijden". In de Auto 5 van Tienen was deze reeds uitgeput. Dan maar even naar Korbeeok-Lo gereden en daar was hij nog op voorraad.
              Op het eerste zicht lijkt het te doen wat ervan verwacht wordt. Seffens het ding even registreren en dan de mogelijkheden m.b.t. de instellingen even "uitpluizen".
              Jan Akkermans
              (BD1097BE)
              Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

              Comment


              • #52
                Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                Hopelijk verzanden we hier weer niet in een maatschappelijke discussie.
                De vraag was : "Wie heeft hier al een Coyote ?"
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #53
                  Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                  Hopelijk verzanden we hier weer niet in een maatschappelijke discussie.
                  De vraag was : "Wie heeft hier al een Coyote ?"
                  Klopt, daarom voor 2de keer offtopic berichten verwijderd.....
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #54
                    Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                    Ik heb er een foutje in gevonden, bij de waarschuwing voor risicozones staat die origineel op "scherm". Dit heb ik veranderd naar "scherm + bip" maar die "bip" doet hij nietnbij dit type waarschuwing.
                    Ik vermoed dat het gewoon softwarematig moet zijn want voor de rest werkt alles.
                    Nen gisteren wel even verschoten ... begon die te waarschuwen voor een vaste radar op de E19 (Mons - Brussel) en inderdaad, er stond een vaste radar dat ik nooit gezien heb zonder die Coyote.
                    Dacht dat er maar ene stond maar er zijn er dus twee nieuwe. Ons speeltje heeft dus al iets bewezen.
                    En nog een klein iets ... volume mocht standaard toch iets luider zijn.
                    Last edited by VerSeg; 11 augustus 2010, 23:15.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #55
                      Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                      Nog een vraag aan de bezitters, lukt het jullie om de settings via de website aan te passen zoals beschreven staat in dit document : http://www.coyotesystems.be/nl/img/u...STE-RADARS.jpg
                      Bij mij krijg ik geen settings-pagina te zien.
                      Last edited by VerSeg; 11 augustus 2010, 23:26.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #56
                        Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                        De vraag van de TS is duidelijk, geen discussie over de reden van het in bezit zijn van dit apparaat, maar enkel een vraag naar andere gebruikers toe.
                        Het al dan niet akkoord gaan over het bezit van dergelijk toestel staat niet ter discussie want dit is een duidelijke maatschappelijke discussie.
                        In de forumregels staat ook zeer duidelijk vermeld dat moderator beslissingen enkel via pm mogen betwist worden en niet in het forum zelf.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #57
                          Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          De vraag van de TS is duidelijk, geen discussie over de reden van het in bezit zijn van dit apparaat, maar enkel een vraag naar andere gebruikers toe.
                          Het al dan niet akkoord gaan over het bezit van dergelijk toestel staat niet ter discussie want dit is een duidelijke maatschappelijke discussie.
                          In de forumregels staat ook zeer duidelijk vermeld dat moderator beslissingen enkel via pm mogen betwist worden en niet in het forum zelf.
                          OK ! Begrepen !
                          Greetz, Kariboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                          Comment


                          • #58
                            Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Nog een vraag aan de bezitters, lukt het jullie om de settings via de website aan te passen zoals beschreven staat in dit document : http://www.coyotesystems.be/nl/img/u...STE-RADARS.jpg
                            Bij mij krijg ik geen settings-pagina te zien.
                            Hier idem. Misschien nog in aanbouw.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • #59
                              Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                              Hier idem. Misschien nog in aanbouw.
                              Ik heb een mail gestuurd naar hun, even wachten om te zien wat ze antwoorden.
                              Als ik een antwoord heb laat ik het wel weten.

                              Dat van die bip bij risicozones, kan je dat pergelegenheid eens testen a.u.b.? Dan weet ik dat het niet alleen aan die van mij ligt.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #60
                                Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                                Het zou mooi zijn moesten deze jongens een iphone applicatie maken, zodat we dit zonder weer een extra device kunnen gebruiken.
                                Want de wagen komt zo vol met apparaten te hangen...

                                Comment

                                Working...
                                X