Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw smoelenboek...!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Nu niet voor het 1 of het ander maar er zitten hier een paar "ollanders" die de gave hebben de boel ferm te verzieken, spijtig voor het overgrote deel van de Nederlanders die hier wel met de beste bedoelingen komen.
    Voorstel voor de webmaster van BD: Plaats achter de naam van de leden ook een vlaggetje zodat direct duidelijk is of we met een "Ollander"of een "Belg" te maken hebben. Is ook voor bepaalde uitspraken die betrekking hebben op regelgeving of locatie etc handig. Ik zal bij deze mijn avatar aanpassen.
    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door H@rm Bekijk bericht
      Voorstel voor de webmaster van BD: Plaats achter de naam van de leden ook een vlaggetje zodat direct duidelijk is of we met een "Ollander"of een "Belg" te maken hebben. Is ook voor bepaalde uitspraken die betrekking hebben op regelgeving of locatie etc handig. Ik zal bij deze mijn avatar aanpassen.
      Neen, eigenlijk liever niet. We worden al in zovele vakjes gestopt. Terwijl we
      gewoon allemaal luitjes zijn. De een al wat wel bespraakter dan de ander, de
      een al wat beleefder dan de ander, maar allemaal mensjes onder elkander en
      die schoonheid mag van mij blijven.

Comment

Ik durfde het niet te zeggen (uit schrik om aangevallen te worden?) maar dat vind ik ook geen goed idee.
        Denk dat dat nog meer voor discriminatie gaat zorgen...
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oke Doudeke en jill.tje, Dan trek ik bij deze mijn voorstel in. NEE, ik ben niet op mijn teentjes getrapt. Ik wil nog wel eens 'out of the box' denken wat niet door iedereen wordt (1) begrepen of (2)gewaardeerd of (3)waar ik het zelf de plank volledig mis sla. Daar ben ik al aan gewend. Zolang ik daar geen ernstige problemen mee krijg ga ik er gewoon mee door. Ik houd het bij dit voorstel maar op optie 3.
          Website: cameraobschuura.nl
          Twitter: @CameraObSchuura
          FaceBook: Cameraobschuura

Comment

Paul, post die terug man, we kennen hier allemaal heaucheneaudt als trol eerste klas. Mij een raadsel waarom die weer eens een uithaal moet doen maar het lijkt wel een hobby van hem.
            Nu niet voor het 1 of het ander maar er zitten hier een paar "ollanders" die de gave hebben de boel ferm te verzieken, spijtig voor het overgrote deel van de Nederlanders die hier wel met de beste bedoelingen komen.
            En dan te bedenken dat ze nog altijd de Schelde moeten uitdiepen!

Walter
            D850

Comment

Manekes manekes manekes toch...
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Paul, post die terug man, we kennen hier allemaal heaucheneaudt als trol eerste klas. Mij een raadsel waarom die weer eens een uithaal moet doen maar het lijkt wel een hobby van hem.
                Nu begrijp ik wat je bedoelt.
                Heb zojuist een mail van hem gekregen op mijn privé mailadres. Ik citeer :

Hallo Paul,

Foto's verwijderd? Heb ik daar om gevraagd? Je kunt blijkbaar helemaal nergens tegen, en dat op jou leeftijd. Wat ben je toch een zielig figuur. Ga lekker op IJsland zitten jammeren, man.

Groetjes,
                Jan

Ben ik onvriendelijk geweest, heb ik gejammerd ? Heb ik op de man gespeeld ?
                Leuk hoor, zo'n mannen op het forum.

PaulM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  Heb zojuist een mail van hem gekregen op mijn privé mailadres.
                  PaulM
                  Radicaal negeren!
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Ja, wie is de volgende om zijn portretje te tonen...
                    Voor heel het topic om zeep is ...
                    Ik moet eerst een paar zwangerschapskilo's kwijt hoor haha mij zie je niet !
                    facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                      Nu begrijp ik wat je bedoelt.
                      Heb zojuist een mail van hem gekregen op mijn privé mailadres. Ik citeer :

Hallo Paul,

Foto's verwijderd? Heb ik daar om gevraagd? Je kunt blijkbaar helemaal nergens tegen, en dat op jou leeftijd. Wat ben je toch een zielig figuur. Ga lekker op IJsland zitten jammeren, man.

Groetjes,
                      Jan

Ben ik onvriendelijk geweest, heb ik gejammerd ? Heb ik op de man gespeeld ?
                      Leuk hoor, zo'n mannen op het forum.

PaulM
                      Die mail heb je helemaal niet van mij gekregen!
                      Je belazert de boel.

Comment

Hahahaha.... Kindertuin mannekes! Kindertuin ^^ Ik wil smoelen zien
                        Bigger aint always better........ Unless you're me!

Comment

Ewel, tes goe .
                          Maar geen berichten met citaat oprakelen, hé, anders krijg ik ze ook weer te zien.

Locatie is Hveravellir, IJslands binnenland. Ik heb er daar toen ook niks beters op gevonden om met een vislijn te hengelen in één van die geothermische bronnen, tot grote consternatie van de aanwezige toeristen. Ik denk dat ik het mytische verhaal al heb gedaan van de vogels die in deze bronnen leven, voor een zielige figuur op mijn leeftijd is dat op zich al een hele prestatie.
                          Het was wel hilarisch om hun reacties te zien, zeker als je bloedserieus blijft, net als bij de zwarte eieren van de vorige reeks, maar ik moet die nog even gaan terugzoeken.
                          Maar kom : it is I, PaulM

Comment

Knappe foto!!!!!

Bigger aint always better........ Unless you're me!

Comment

Vreemd dat telkens opnieuw iemand er anders blijkt uit te zien dan je verwacht had. Onbewust maak je jezelf een voorstelling van iemands fysieke voorkomen op basis van wat iemand zegt onder de vorm van gedrukte lettertjes. Maar welke parameters bepalen dat je denkt dat het gaat om een lange magere figuur, een ouder of juist jong iemand enz.?Daar zou men eens een studie moeten aan wijden!

Walter
                              D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                                Vreemd dat telkens opnieuw iemand er anders blijkt uit te zien dan je verwacht had. Onbewust maak je jezelf een voorstelling van iemands fysieke voorkomen op basis van wat iemand zegt onder de vorm van gedrukte lettertjes. Maar welke parameters bepalen dat je denkt dat het gaat om een lange magere figuur, een ouder of juist jong iemand enz.?Daar zou men eens een studie moeten aan wijden!

Walter
                                Wel, ik zou net hetzelfde willen opmerken.
                                Het heeft er niks mee te maken maar in mijn studententijd hebben we nog geprobeerd om -hou je vast- getallen te koppelen aan kleuren en dat leek heel aardig te kloppen.
                                In dezelfde aard gaan topwetenschappers regelmatig vertellen dat een formule een bepaalde graad van "esthetiek" moet bezitten, zo je wil : schoonheid. Het is al meer dan eens voorgekomen dat die factor ontbrak en naar later bleek was die formule ook niet 100% correct.
                                Of koppelen van een stem aan een voorkomen : nog zoiets.
                                In de muziek zijn er haarscherpe formules uit de fysica die bepalen wanneer een toon al dan niet als vals wordt ervaren, en op basis waarvan vinden we een foto of een schilderij "mooi" ?

Heel interessant gegeven Walter.
                                Wie zit er hier in de psychologie ?

Comment

Working...
                                X