Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw smoelenboek...!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

Nog eens een recente foto, samen met mijnen beste kameraad . . .

There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Hier nog eentje van een vriend en ikzelf (zonder baard) tijdens een gezondheidskuur in de bronsgieterij.

Uploaded with ImageShack.us

Comment

Verveling tijden een tankstop.
        wel enkele shots moeten nemen om het goed te krijgen
        (camera op 'buikhoogte', spiegel afstellen, en proberen een aangenaam gezicht te tonen )

It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ik plak niet goed, ik sta best vanal met een canon voor 'm bakkes maar kom, dit zijn er dat mijn dochter mij gelapt heeft.
          De tweede is toen ik de tulpen aan het fotograferen was die ik vandaag heb op het forum gemikt

En dit is mijn dochter L&M op het forum (de jongste hier nu met 'r 15 )

Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
            En dit is mijn dochter L&M op het forum (de jongste hier nu met 'r 15 )
            Hangt ervan af van welk jaar ze is natuurlijk, maar ik ben er van in januari 16 (ben van '96), dus ik denk dat er toch nog wel wat jong geweld (niet zozeer in de letterlijke betekenis ) op het forum zit hoor!
            Maar ik post zelf ook niet zo heel veel, hoewel ik het misschien wat vaker zou moeten doen, maar ik kijk liever dan echt te reageren op elke post.
            BD is mijn homepage, dus ik neem hier wel ongeveer elke dag een kijkje
            Jannes Bollen
            Website / Facebookpagina

Comment

21-10-1996 is ze

Ik heb d'er nog eentje van april 2005 die nu begint te "spelen" met m'n oude 350 en kitlens ook standje auto natuurlijk maar die klikt nog naar alles wat ze ziet (ze heeft een eigen compactje ook)
              Haar beelden zijn natuurlijk nog kinderlijk maar de intresse is er ook al

Maaruh jannes : echt 's beelden plaatsen hoor, op je website al gaan neuzen ...
              Last edited by Sonjabelgium; 6 juni 2012, 15:14.
              Webstek in opbouw

Comment

Ik plak niet goed, ik sta best vanal met een canon voor 'm bakkes maar kom, dit zijn er dat mijn dochter mij gelapt heeft.

Niets verkeerd aan gezien hoor, aan geen van de drie foto's.

Comment

Mijn dochter heeft ook sinds kort een 400 D en ze maak potverdorie mooie beeldjes.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

21-10-1996 is ze

Ik heb d'er nog eentje van april 2005 die nu begint te "spelen" met m'n oude 350 en kitlens ook standje auto natuurlijk maar die klikt nog naar alles wat ze ziet (ze heeft een eigen compactje ook)
                    Haar beelden zijn natuurlijk nog kinderlijk maar de intresse is er ook al

Maaruh jannes : echt 's beelden plaatsen hoor, op je website al gaan neuzen ...
                    Ja, maar tegenwoordig ben ik veel met fuiven bezig, en dit zijn denk ik niet direct de meest artistieke foto's voor op een forum als dit.
                    Maar naast deze tak van de fotografie, doe ik ook nog altijd heel graag aan zowel natuurfotografie, sport.. Eigenlijk een beetje vanalles
                    En nu met die 2 maanden vakantie voor de deur, ben ik al heel wat fotografieplannen aan het maken! (maar jammer genoeg nog eerst even inzetten voor de examens)

Dus hopelijk binnenkort terug meer plaatjes!
                    Jannes Bollen
                    Website / Facebookpagina

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                      Mijn dochter heeft ook sinds kort een 400 D en ze maak potverdorie mooie beeldjes.
                      Tuurlijk! Ik heb het me nog geen enkele keer beklaagd dat ik vanaf mijn 10-11de bezig ben met fotografie (in veréénvoudigde vorm weliswaar, tot ik op mijn 14de mijn reflex kocht), en ik heb het zelfs nog niet 1 keer beklaagd dat fotografie 3/4de van mijn voornaamste uitgaven van mijn spaargeld inneemt

Dus: het creatief zien en denken kan je beter van kleins af aan leren!
                      Zelf ben ik ook creatiever gaan leren zien en denken sinds ik met fotografie begonnen ben, daarvoor was ik helemaal niet creatief
                      Jannes Bollen
                      Website / Facebookpagina

Comment

me @ "work"

en enige echte foto die ik van mij heb is deze behalve die dan met mijn vriendin.

verder sta ik altijd achter mijn fototoestel.
                        UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          niet verschieten !!!!!!!!!!!!

k'weet het de horizon staat scheef, niet van mij hoor!!

niet bedankt voor het kijken
                          Ah zo had ik mij je niet voorgesteld....
                          Last edited by LesC; 5 oktober 2012, 17:08. Reden: Geen herhaling; foto uit de quote gehaald
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Nen Beagel...Net zoals onze Balloo hier...
                            Last edited by LesC; 5 oktober 2012, 17:07. Reden: Geen herhaling; foto uit de quote gehaald
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Daar houden we je aan Jannes

En wie zegt dat fuiffoto's niet welkom zijn??? Ik niet hoor! Ik ben dan wel een pukkelpuber meer (naja, puber, de occasionele pukken blijf je houden ) maar kan goeie uitgaansplaten zeker smaken hoor!

Succes met de examens! Mijn oudste zoon is vandaag van start gegaan ... volgende week de dochter ook!

Merci zappa voor 't compiment Ik sta gewoon niet graag op de foto

Wel topidee om zo een "smoel" op de namen te plakken
                              Webstek in opbouw

Comment

Gewoon een still van mijn wabcam maar wat zou het.

Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

Comment

Working...
                                X