Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
miljaar, daar zat ge toch op een schoon plekske, zou met plezier ezeltje spelen als 'k da te zien krijg
manmanman!!
ben in juni 16 dagen door Lofoten en Vesteraelen gestapt!!! DOEN DOEN DOEN!!! tis wat duur maar foto's eerste 11 dagen prachtig weer zoals je ziet, maar de laatste....str.nt met haken man!!!
ik zal eerstdaags toch eens een paar moeten zetten.
Dromend van de dingen die voorbij zijn. Mijn geboortedorp. De mensen van toen. De
mensen van nu. Van geluk. Van verdriet. Van alles dat ik nog zou willen zeggen... van
alles dat ik zou willen verzwijgen.
Dromend van de dingen die voorbij zijn. Mijn geboortedorp. De mensen van toen. De
mensen van nu. Van geluk. Van verdriet. Van alles dat ik nog zou willen zeggen... van
Ik had me dus weeral een andere beeld van jou..Ook wat dikker. Zelfs bruiner. En met geen witte sokken aan......
Nu ik een beeld heb van de mens en de persoon is dat altijd leuk om te weten waar jij nu je inspiratie haalt..
Aangenaam..Schoonspikke..
Last edited by LesC; 10 oktober 2010, 15:07.
Reden: Foto uit de quote gehaald!
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
En zo heeft onze huispoëet plotseling een gezicht.
Ja Jos, ze hebben me weleens een dichter genoemd. Een denker, zei iemand me eens.
Een dromer, knikten er al velen. Maar de enige op wiens oordeel ik zo graag vertrouw
en zo veel waarde aan hecht, is mijn lieve vrouw. Ze noemt me een domkop.
Een foto van 2001.. met m'n vrouwtje erbij, omdat ze nu altijd bij ons is.
Op Pinksteren 2010 won het kankerbeest de strijd van haar. Foto's van haar
zijn, op onze kindjes en de herinneringen na, m'n dierbaarste bezit geworden.
Ja Jos, ze hebben me weleens een dichter genoemd. Een denker, zei iemand me eens.
Een dromer, knikten er al velen. Maar de enige op wiens oordeel ik zo graag vertrouw
en zo veel waarde aan hecht, is mijn lieve vrouw. Ze noemt me een domkop.
Ah, zo te horen uit jouw vrouw zich ook al in poëtische epigrammen .
Een foto van 2001.. met m'n vrouwtje erbij, omdat ze nu altijd bij ons is.
Op Pinksteren 2010 won het kankerbeest de strijd van haar. Foto's van haar
zijn, op onze kindjes en de herinneringen na, m'n dierbaarste bezit geworden.
Aardig van je om haar hier mee naar toe te brengen. We zullen in je droefenis delen. Ik
weet het, het is niet veel, maar hopelijk is het waar dat alle beetjes helpen. Ik denk dat
ik voor eens namens velen van ons allen spreek. Sterkte.
Last edited by LesC; 10 oktober 2010, 15:08.
Reden: Foto uit de quote gehaald!
Aardig van je om haar hier mee naar toe te brengen. We zullen in je droefenis delen. Ik
weet het, het is niet veel, maar hopelijk is het waar dat alle beetjes helpen. Ik denk dat
Precies wat ik zou hebben willen schrijven. Sterkte.
Ik heb kennis van deze vreselijke ziekte want mijn beste vriend (zoon) Robbie heeft het 3 jaar geleden gehad...Je gaat door een hell en draag dat altijd met je mee...Sommige hebben geluk anderen niet..Ik heb de Lotto gewonnen...
Sterkte nogmaals en veel geluk en voorspoed.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
zeker weten...
zou ook graag zoiets geschreven hebben,
maar ben niet zo een dichter..
Comment