Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw smoelenboek...!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
    miljaar, daar zat ge toch op een schoon plekske, zou met plezier ezeltje spelen als 'k da te zien krijg
    Ja nondepie...Zeer mooi landschapje.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      miljaar, daar zat ge toch op een schoon plekske, zou met plezier ezeltje spelen als 'k da te zien krijg
      manmanman!!

      ben in juni 16 dagen door Lofoten en Vesteraelen gestapt!!! DOEN DOEN DOEN!!! tis wat duur maar foto's eerste 11 dagen prachtig weer zoals je ziet, maar de laatste....str.nt met haken man!!!

      ik zal eerstdaags toch eens een paar moeten zetten.
      Sony RX10 Mark IV
      nog een fijne dag verder!
      Guido

      Comment


      • Doudeke

        Dromend van de dingen die voorbij zijn. Mijn geboortedorp. De mensen van toen. De
        mensen van nu. Van geluk. Van verdriet. Van alles dat ik nog zou willen zeggen... van
        alles dat ik zou willen verzwijgen.


        Comment


        • Re: Doudeke

          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Dromend van de dingen die voorbij zijn. Mijn geboortedorp. De mensen van toen. De
          mensen van nu. Van geluk. Van verdriet. Van alles dat ik nog zou willen zeggen... van
          alles dat ik zou willen verzwijgen.
          Doet mij denken aan deze: klik!

          En zo heeft onze huispoëet plotseling een gezicht.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • Re: Doudeke

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Dromend van de dingen die voorbij zijn. Mijn geboortedorp. De mensen van toen. De
            mensen van nu. Van geluk. Van verdriet. Van alles dat ik nog zou willen zeggen... van
            alles dat ik zou willen verzwijgen.


            http://i54.tinypic.com/sol7qs.jpg
            Ik had me dus weeral een andere beeld van jou..Ook wat dikker. Zelfs bruiner. En met geen witte sokken aan......
            Nu ik een beeld heb van de mens en de persoon is dat altijd leuk om te weten waar jij nu je inspiratie haalt..
            Aangenaam..Schoonspikke..
            Last edited by LesC; 10 oktober 2010, 14:07. Reden: Foto uit de quote gehaald!
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

              leuk shot en precies wat ik al dacht.........met zandalen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • Re: Doudeke

                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Doet mij denken aan deze: klik!

                En zo heeft onze huispoëet plotseling een gezicht.
                Ja Jos, ze hebben me weleens een dichter genoemd. Een denker, zei iemand me eens.
                Een dromer, knikten er al velen. Maar de enige op wiens oordeel ik zo graag vertrouw
                en zo veel waarde aan hecht, is mijn lieve vrouw. Ze noemt me een domkop.

                Comment


                • Re: Doudeke

                  Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Maar de enige op wiens oordeel ik zo graag vertrouw
                  en zo veel waarde aan hecht, is mijn lieve vrouw.
                  en je blijft maar dichten hè.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: Doudeke

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    en je blijft maar dichten hè.
                    grt,bouk.
                    Soms even niet, maar dat
                    hangt vooral af van mijn verdriet
                    of ook wel de mate waarin ik geniet
                    subiet
                    of straks
                    maar nooit ben ik laks.

                    Comment


                    • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!



                      Een foto van 2001.. met m'n vrouwtje erbij, omdat ze nu altijd bij ons is.
                      Op Pinksteren 2010 won het kankerbeest de strijd van haar. Foto's van haar
                      zijn, op onze kindjes en de herinneringen na, m'n dierbaarste bezit geworden.

                      Comment


                      • Re: Doudeke

                        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                        Ja Jos, ze hebben me weleens een dichter genoemd. Een denker, zei iemand me eens.
                        Een dromer, knikten er al velen. Maar de enige op wiens oordeel ik zo graag vertrouw
                        en zo veel waarde aan hecht, is mijn lieve vrouw. Ze noemt me een domkop.
                        Ah, zo te horen uit jouw vrouw zich ook al in poëtische epigrammen .
                        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                        Comment


                        • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Aeolis Bekijk bericht
                          http://4.bp.blogspot.com/_NzmlWIWwcqw/TJN-xiAYFKI/AAAAAAAAA9g/bKe2MSS1KRA/s1600/XF8F1823_ppWeb2.jpg

                          Een foto van 2001.. met m'n vrouwtje erbij, omdat ze nu altijd bij ons is.
                          Op Pinksteren 2010 won het kankerbeest de strijd van haar. Foto's van haar
                          zijn, op onze kindjes en de herinneringen na, m'n dierbaarste bezit geworden.
                          Aardig van je om haar hier mee naar toe te brengen. We zullen in je droefenis delen. Ik
                          weet het, het is niet veel, maar hopelijk is het waar dat alle beetjes helpen. Ik denk dat
                          ik voor eens namens velen van ons allen spreek. Sterkte.
                          Last edited by LesC; 10 oktober 2010, 14:08. Reden: Foto uit de quote gehaald!

                          Comment


                          • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            Aardig van je om haar hier mee naar toe te brengen. We zullen in je droefenis delen. Ik
                            weet het, het is niet veel, maar hopelijk is het waar dat alle beetjes helpen. Ik denk dat
                            ik voor eens namens velen van ons allen spreek. Sterkte.
                            Precies wat ik zou hebben willen schrijven. Sterkte.

                            Comment


                            • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                              Aeolis...Sterkte man..

                              Ik heb kennis van deze vreselijke ziekte want mijn beste vriend (zoon) Robbie heeft het 3 jaar geleden gehad...Je gaat door een hell en draag dat altijd met je mee...Sommige hebben geluk anderen niet..Ik heb de Lotto gewonnen...
                              Sterkte nogmaals en veel geluk en voorspoed.
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment


                              • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                                Aardig van je om haar hier mee naar toe te brengen. We zullen in je droefenis delen. Ik
                                weet het, het is niet veel, maar hopelijk is het waar dat alle beetjes helpen. Ik denk dat
                                ik voor eens namens velen van ons allen spreek. Sterkte.
                                zeker weten...
                                zou ook graag zoiets geschreven hebben,
                                maar ben niet zo een dichter..

                                Sterkte
                                Peter
                                grts Peter
                                BD1754BE / Body & glass

                                Comment

                                Working...
                                X