Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Ik denk dat niet iedereen daar zomaar binnen mag...
Dat klopt. Behalve de fotograaf die foto's maakt van waardevolle voorwerpen zoals vazen,
schilderijen en andere kostbaarheden voor de verzekering
Ik ken zo iemand plus daar heb ik een leuk verhaal over dat ik al ooit hier op BD vertelde
een paar jaar geleden ook naar daar geweest en toen mocht je fotograferen. Nu weet ik het niet maar ik veronderstel van wel.
Mooie zalen en vooral het plafond met de scarabees van Fabre is prachtig
Jo(han)
Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
Je mag er NIET BINNEN fotograferen.
Er zijn er wel meer en meer die met een GSm toch foto's nemen, maar je mag het in feite NIET doen.
Indien je twijfelt, gewoon even aan een supoost vragen en je weet hoelaat het is...
Inderdaad, 2 jaar geleden zijn wij daar ook binnen geweest in de zomer en moesten alles afgeven aan de ingang Achja, niets aan te doen. Wel heel mooi vanbinnen, amai!
Comment