Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uurwerken . . . en de jouwe??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

    Tissot

    Comment


    • #17
      Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

      Ik ben niet echt een horloge freak, maar om je te plezieren een beeld van mijn horloge, een gewoon groot horloge, om ook zonder bril te weten hoe laat het is.
      Even een snelle foto gemaakt, zonder speciale opstelling.




      MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #18
        Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

        Nautica
        Last edited by dekleine; 31 juli 2010, 16:08.
        Nikon D800 met Grip, Nikon D300s met grip, Nikkor 50 f/1.8, Nikkor 17-55 f/2.8G IF ED, Nikkor AF-S VR 80-400 f/4.5-5.6 ED, AF-S Micro Nikkor 105 f/2.8G ED, AF S Nikkor 10-24 f/3.5-4.5G ED, Nikon SB-600, Manfrotto 190XB, Manfrotto 804RC2

        Comment


        • #19
          Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

          pas gekocht in zwitserland
          Suunto Terra Elements black





          .
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

          IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

          Comment


          • #20
            Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

            Al 13 jaar uurwerkloos en dat werkt perfect voor mij Na mijn laatste examen in de Hogeschool uurwerk uitgedaan en nooit meer naar omgezien. 'k Heb er eerlijk gezegd ook geen behoefte aan.

            Er zitten wel een paar indrukwekkende horloges tussen bovenstaande foto's

            Comment


            • #21
              Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

              Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
              Al 13 jaar uurwerkloos en dat werkt perfect voor mij Na mijn laatste examen in de Hogeschool uurwerk uitgedaan en nooit meer naar omgezien. 'k Heb er eerlijk gezegd ook geen behoefte aan.

              Er zitten wel een paar indrukwekkende horloges tussen bovenstaande foto's
              Alhoewel ik er twee bezit.... draag ik die zelden.
              Je hebt sowieso tijd en datum in de gsm, in de auto, in de camera's, gps enz. enz.

              Als ik een horloge draag moet ik steeds goed opletten dat ik nergens achter blijf hangen
              en daardoor een bandje losschiet en het hele spel tegen de grond klettert.

              En dan nog deze ambetante vraag: zien we hier allemaal echte horloges ?
              (niet reageren omdat het niet mijn zaken zijn )
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

                Theo, wat je bedoel je met "echte"? Denk je dat er namaak tussen zit? Namaak vind je eerder bij Rolex, Breitling, Tag Hauer en andere super dure merken denk ik.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #23
                  Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

                  Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
                  Kleine attentie,
                  zet het uurwerk steeds op 10 voor 2 , geeft in zijn geheel een lachend gezicht....
                  Kijk maar naar de reclame blaadjes : altijd 10 voor 2 : zou de verkoop beinvloeden in positieve zin
                  Geeft 10 na 10 dan niet hetzelfde beoogde resultaat
                  perman
                  canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                  Comment


                  • #24
                    Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

                    Eén reactie verwijderd, bedoeling is wel foto's van uurwerken, niet van gsm toestellen . . .
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Theo, wat je bedoel je met "echte"? Denk je dat er namaak tussen zit? Namaak vind je eerder bij Rolex, Breitling, Tag Hauer en andere super dure merken denk ik.
                      Ok.
                      Als je koopt in een normale winkel zal alles wel in orde zijn.
                      (die gaan nooit namaak verkopen)
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #26
                        Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

                        ha toch een fotoke gevonden
                        ent het was voor je verjaardag zeker dat je ze aangekocht hebt
                        van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wie weet heb je er straks misschien 3
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #27
                          Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

                          ne lotus, vind een mooi horloge altijd wel leuk, al draag ik het nooit als ik werken ga

                          Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

                          Comment


                          • #28
                            Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

                            Jos
                            Site

                            Comment


                            • #29
                              Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

                              Gekregen van Etienne Adolf Schouppe, gewezen gedelegeerd bestuurder van de NMBS (van 1987 tot 2002).

                              Het Millenium horloge.




                              Nooit gedregen.


                              Grtz, RF
                              Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

                                Ik verander wel heel vaak van uurwerk, deze zomer is 't deze geworden :

                                Casio MTF-E002B-1AVEF
                                Familie van de G-Shock maar met een design geïnspireerd door vliegtuig instrumenten.
                                Stalen huis, rubber band, waterdicht 10bar, vrijwel onverwoestbaar.
                                En nog interressant van prijs ook.

                                Comment

                                Working...
                                X