Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wat, dat de zomer nu écht wel dood is (zou ik mogen hopen, we zijn verdorie de 20ste oktober) of dat ik 'm nooit meer zal terugzie (inderdaad ijdele hoop, maar ne mens mag al ne keer dromen, hè)
Wat, dat de zomer nu écht wel dood is (zou ik mogen hopen, we zijn verdorie de 20ste oktober) of dat ik 'm nooit meer zal terugzie (inderdaad ijdele hoop, maar ne mens mag al ne keer dromen, hè)
Ik heb het ook niet zo met de hoge temperaturen , 22° en zon is al meer dan voldoende.Loop de ganse winter thuis met korte broek en T chirt .
Murcia 27°, windstil, blauwe hemel.
Gisteren was er een zeilwedstrijd met ongeveer 40 bootjes. Ze zijn niet verder geraakt dan 200 meter uit de jachthaven.
Op de kaart van Wunderground zie ik 35°C voor La Nucia. Dat is zo'n 100 km van Murcia.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Tiens, ik kan me niet herinneren dat ik op mijn verjaardag bij meer dan 20° buiten kon zitten (18 maart).
Ik herinner me nog wel héél goed de killige herfst in augustus...
Maar alles bij elkaar hebben we van 2014 niet echt te klagen qua weer.
18 maart was inderdaad 1 van de koudste dagen van maart dit jaar. Het had wel een minimumtemperatuur van 9,0°C, wat echt hoog is voor maart.
Op 19 maart werd het 19,3°C en op 20 maart 25,3°C (in Noord-Limburg), dus dat was wel degelijk zomer.
Murcia Weather Forecast. Access detailed hourly and 14 day forecasts, current conditions, maps, warnings, meteograms, historical data and more for Murcia
la Nucia Weather Forecast. Access detailed hourly and 14 day forecasts, current conditions, maps, warnings, meteograms, historical data and more for la Nucia
Volgens www.yourwether.co.uk wordt het vandaag 34°C in Murcia, en 30°C in La Nucia.
Comment