Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
het ergste koufront is nu wel gepasseerd hoor, enkel de nacht van zondag op maandag gaat het kwik nog eens diep maar daarna krijgen we te maken
met een dooi aanval waardoor het iets minder hard gaat vriezen (zowel overdag als 's nachts).
Naar het einde van volgende week toe (10-11 feb.) zou het kwik alweer een flinke duik nemen
maar dat is voorlopig nog koffiedik kijken.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Nu is het -16,5°C, de laagste temperatuur was -17,2°C om 07:47 uur (volgens weerstationkempen.be, mijn weerstation van den Aldi duidt altijd 1-1,5° meer aan).
Vannacht hebben ze hier voor de deur een wagen achtergelaten waar de bumper los voor ligt...
Het is hier dus glad in de straat.
Voor de liefhebbers van winterlandschappen is het weer nu prima, als de zon straks begint te schijnen zal de sneeuw misschien van de bomen vallen, en dan is het niet meer zo mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Voor de liefhebbers van winterlandschappen is het weer nu prima, als de zon straks begint te schijnen zal de sneeuw misschien van de bomen vallen, en dan is het niet meer zo mooi.
jaja... ben zo meteen de deur uit zie, eerst effe iets ontbijten en dan hop een frisse neus halen.
Echt zonnig ziet het er momenteel niet uit te Puurs, er hangt bewolking boven ons hoofd dus ik vrees.... neerslag in de vorm van sneeuw?
PS mijn Aldi weerstation zit er gewoonlijk ook een graadje naast...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
dan vriest het wel erg hard hoor.
als de auto,s al uit elkaar gaan vallen..!
grt,bouk.
hier nog -15, toen we hier gisteren binnenkwamen was het niet warm omdat de kamerthermo het begeven had dus water en cv vervroren, waterprobleem is al opgelost en een radiator aan de praat gekregen nu de rest nog . gelukig hebben we een houtkachel.
neenee, zal ik niet vergeten. kan ook zijn dat ik haar straks bij de kapper tegenkom.
Comment