Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Vanmorgen reed ik op een baan waar 50km/h totaal geen probleem was, maar toen draaide er iemand voor mij de baan op en die wou niet sneller rijden dan 30km/h.
Als dat gebeurt, dan kan je er niet voorbij met dit weer, en heb je geen andere keuze dan er achter te blijven hangen.
Kan wel, gewoon een versnelling lager schakelen en hoppa eroverheen...
uiteraard op winterbanden, op zomerbanden levensgevaarlijk!
enfin, actuele toestand Puurs: -8°C (twee meter boven de grond), helder, windstil en een beetje mistig.
@binnenuit; een leuk initiatief, in België ook meteen toepassen want ben vandaag met de fiets op pad gegaan en man man man... ze hebben TONNEN zout op de fietspaden gegooid...
alles was dus ontdooit mede door de zonnestralen en dadelijk vriest alles terug aan... Belgische logica hé (snel, goedkoop en zoveel mogelijk), ik zal hem nooit of te nimmer begrijpen.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Ik heb in het verleden regelmatig aandacht geschonken aan wetenschappers, vooral astronomen, die over enkele jaren een omslag naar een nieuwe kleine ijstijd verwachten, die weer door opwarming zal wor...
Walter
Last edited by Phororhacos; 5 februari 2012, 13:23.
Ik heb in het verleden regelmatig aandacht geschonken aan wetenschappers, vooral astronomen, die over enkele jaren een omslag naar een nieuwe kleine ijstijd verwachten, die weer door opwarming zal wor...
Walter
Gewoon pakken zoals het komt !
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
benieuwd wat het na volgend weekend zal worden; dooi aanval of blijvend koud...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
- 7° Hasselt tot -9°C in Kleine Brogel.
Volgende week > weer vriesweer
Volgende week als in 6 t/m 12 of 13 t/m 19 februari?
dus over welk van de twee heb jij het?
Comment