Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500DBekijk bericht
hier net hetzelfde liedje Theo ...
schoon begin van 't jaar...
Ja, het is nu eenmaal zo
Kan dat niet veranderen Peter.
Ik had veel liever fris vriesweer.
Wil niet zeuren maar het is dat typische weer in januari waar een mens
na de feestelijke maand december, depri van wordt.
Die grijze lucht, kaal en regenachtig, alles wordt vuil van het dooiweer.
Mogelijke oplossing: binnen blijven
Maar ik had een kleine troost: de bakker had voor mij een mooie "nieuwjaarstaart".
Die was versiert met o.a. likeurpralines... met typische smaken van vroeger thuis Peter.
En ik was weer "vertrokken"
(zal ik nooit kunnen loslaten: vroeger, thuis enz. enz.)
Het is nu 2 graden. Eigenlijk best aardig weer om me een beetje op te kleden en naar de
stad een potje koffie te gaan drinken. Maar ik ben bang dat ook vandaag de winkels open
zijn. En dan is er geen aardigheid aan.
Iemand enig idee of shopland open is vandaag?
Het is nu 2 graden. Eigenlijk best aardig weer om me een beetje op te kleden en naar de
stad een potje koffie te gaan drinken. Maar ik ben bang dat ook vandaag de winkels open
zijn. En dan is er geen aardigheid aan.
Iemand enig idee of shopland open is vandaag?
Dat is logisch, hé Theo. De mensen gaan daar allemaal begin van het jaar naartoe. Om hun
kindjes te laten zegenen, denk ik.
De preek is ook schoon. Maar ja, na een avondje Geert Hoste klinkt alles schoon.
Dat is logisch, hé Theo. De mensen gaan daar allemaal begin van het jaar naartoe. Om hun
kindjes te laten zegenen, denk ik.
De preek is ook schoon. Maar ja, na een avondje Geert Hoste klinkt alles schoon.
Geert was toch niet slecht, beter dan verleden jaar.
Geert was toch niet slecht, beter dan verleden jaar.
Weet ik niet. Niet gezien. Hou niet zo van stand up. Niet van die, noch van die koks, noch
van die bakkers, noch van al die quizmasters. Allemaal vrolijke Fransen die er met mijn
humeur vandoor gaan.
Met al de rest kan ik gelukkig wel lachen. Enfin, glimlachen. Beetje weemoedig.
Weet ik niet. Niet gezien. Hou niet zo van stand up. Niet van die, noch van die koks, noch
van die bakkers, noch van al die quizmasters. Allemaal vrolijke Fransen die er met mijn
humeur vandoor gaan.
eigenlijk begon het voort lachten met geert, maar toen begon hij echt serieus te worden en sloeg nagels met koppen. serieuse stof om eens over na te denken hoe het met ons ziekelijk landje gesteld is.
grts Korandoke
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad www.korandoke.be
humeur vandoor gaan.
Ik kon wel lachen met die fijne humor van Geert. Hopelijk ben je geen zwartkijker...
Ik hoop voor de mensen die betalend gaan kijken naar Geert Hoste, meer te horen en te zien krijgen, dan die 50' die één hebben laten zien gisteravond. Waarvan 10' over een nespresso navulling/capsules ging, dat ik niet grappig of zelfs... boring vond !
Comment