Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
    Ik hoop voor de mensen die betalend gaan kijken naar Geert Hoste, meer te horen en te zien krijgen, dan die 50' die één hebben laten zien gisteravond. Waarvan 10' over een nespresso navulling/capsules ging, dat ik niet grappig of zelfs... boring vond !
    Denk dat dit ging over de dienstverlening in het algemeen.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
      Ik kon wel lachen met die fijne humor van Geert. Hopelijk ben je geen zwartkijker...
      Neen hoor. Een beetje donkerbruin. Relativerend, hoop ik. Ik heb dat populisme van een
      Geert Hoste niet nodig om me te vertellen wat er mis is met mijn landje. Maar van mij
      mag hij iedereen amuseren. (We worden sowieso al "amused to death.") Ik hoop alleen
      dat er een beetje ruimte blijft voor de schoonheid van de ernst: de glans van een traan.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Neen hoor. Een beetje donkerbruin. Relativerend, hoop ik. Ik heb dat populisme van een
        Geert Hoste niet nodig om me te vertellen wat er mis is met mijn landje. Maar van mij
        mag hij iedereen amuseren. (We worden sowieso al "amused to death.") Ik hoop alleen
        dat er een beetje ruimte blijft voor de schoonheid van de ernst: de glans van een traan.
        Eerst en vooral 'zwartkijker' was pejoratief bedoeld en heeft twee betekenissen, zoals je waarschijnlijk wel weet. ( van een alliteratie gesproken)
        Als populisme betekent zich tot 'het volk' richten dmv eenvoudig taalgebruik is daar, volgens mij, niets mis mee. Enkel de manier waarop is soms voor discussie vatbaar.
        Ik raad je toch aan het stukje, waarin Geert zijn visie geeft over de perikelen van de katholieke kerk, eens te beluisteren.
        Eenvoudige woorden samengebracht tot een schoonheid en gevatheid waar ik met open mond naar geluisterd heb. Meer moet dat niet zijn.
        Als je Geert Hoste niet nodig hebt om te vertellen wat er mis is met uw landje, houdt dat dan in dat je het allemaal weet en geen andere visies nodig hebt? Op mijn ouderdom heb ik leren relativeren, lees er maar eens de tekst van het liedje van Gabin, 'je sais', op na. Ook eenvoudige woorden, maar samengebracht tot mooi én wijs geheel.
        Ik wens je toch wat zonnestralen in jouw 'bruine' gedachten! Het leven is er te mooi voor.
        Miel
        Miel
        D90 - D70 - F80 + glas

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          (Hij is ambassadeur voor Vogelbescherming Vlaanderen.)

          daar is hij beter in.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            (Hij is ambassadeur voor Vogelbescherming Vlaanderen.)

            daar is hij beter in.
            grt,bouk.
            Oei, ne 'groene' met bruine gedachten....
            D90 - D70 - F80 + glas

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Brugge telt nu twee graden. De solden beginnen. Het nieuwe jaar eigenlijk ook. En mijn
              gedachten dragen een haringzilverachtige kleur. Dat zit dus goed.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                Als je Geert Hoste niet nodig hebt om te vertellen wat er mis is met uw landje, houdt dat dan in dat je het allemaal weet en geen andere visies nodig hebt?
                Sorry, maar met mijn landje bedoelde ik niet per se dat Koninkrijkje van ons, maar in iets
                dat sommigen misschien Niets noemen. Daar waar ik ontroerd en vervoerd lig zonder goed
                te weten waarom. Daar waar ik begin te huilen, terwijl ik gelukkig en tevreden ben, terwijl
                ik ongelukkig en ontevreden ben. Ik ben het grootste kind dat ik ooit gezien heb.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Sorry, maar met mijn landje bedoelde ik niet per se dat Koninkrijkje van ons, maar in iets
                  dat sommigen misschien Niets noemen. Daar waar ik ontroerd en vervoerd lig zonder goed
                  te weten waarom. Daar waar ik begin te huilen, terwijl ik gelukkig en tevreden ben, terwijl
                  ik ongelukkig en ontevreden ben. Ik ben het grootste kind dat ik ooit gezien heb.
                  Jaren geleden heeft de politiek daarop ingespeeld doudeke.
                  "Red haar, de schone ziel van het kind".

                  -1°C, bewolkt met openingen.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
                    Waarvan 10' over een nespresso navulling/capsules ging, dat ik niet grappig of zelfs... boring vond !

                    Niet gezien, wel op radio gehoord en vond het van het beste dat Geert sinds lang ten beste gaf.

                    't Is hier een beetje aan 't sneeuwen.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                      't Is hier een beetje aan 't sneeuwen.


                      Actuele toestand Puurs; 2°C en bewolkt, maar 't voelt veel kouder aan...

                      hoogtijd dat de "echte winter" zijn intrede doet!
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht


                        Actuele toestand Puurs; 2°C en bewolkt, maar 't voelt veel kouder aan...

                        hoogtijd dat de "echte winter" zijn intrede doet!
                        Ik ga met je mee
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht


                          Actuele toestand Puurs; 2°C en bewolkt, maar 't voelt veel kouder aan...

                          hoogtijd dat de "echte winter" zijn intrede doet!
                          Laat het maar uit..

                          Ik verlang naar de lente/zomer, ik begin echt een afkeer te krijgen van die koude, regen, mist, sneeuw, druilerige en veel te korte dagen.


                          Moest het nu nog vriezen maar volop zon zijn, ja misschien...
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Laat het maar uit..

                            Ik verlang naar de lente/zomer, ik begin echt een afkeer te krijgen van die koude, regen, mist, sneeuw, druilerige en veel te korte dagen.


                            Moest het nu nog vriezen maar volop zon zijn, ja misschien...
                            vandaar dat ik schreef; hoogtijd dat de "echte winter" zijn intrede doet.
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              actuele toestand Puurs; 9°C en regen... al nen godganse dag.
                              ik heb een hekel aan zo'n ******weer. mijn kapsel raakt daarvan uit model.
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                                actuele toestand Puurs; 9°C en regen... al nen godganse dag.
                                ik heb een hekel aan zo'n ******weer. mijn kapsel raakt daarvan uit model.
                                Rofl
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X