Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    ier alles terug lekker zomers
    nikon stuff

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Mol, 17h00 bijna donker, regen met bakken uit de hemel, sterke rukwinden.
      Mol, 18h35 nog steeds donker en regen te over, geen gedonder meer.
      Spike, mijn kater, is zojuist binnen gekomen. Hilarisch zicht. Geen foto genomen.


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Mol, 17h00 bijna donker, regen met bakken uit de hemel, sterke rukwinden.
        Mol, 18h35 nog steeds donker en regen te over, geen gedonder meer.
        Spike, mijn kater, is zojuist binnen gekomen. Hilarisch zicht. Geen foto genomen.


        Grtz, RF
        Hahaha! Mop van den dag
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Maaseik 17.48 h

          Pikdonker, wilde nog foto's maken maar de stormwind stak plots op en er was geen houden meer aan en snel gevlucht met auto in de ondergrondse parkeerkelder van de shopping.
          Veel regen en donder maar al bij al viel het nog allemaal mee.


          Groeten Sensor

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
            Maaseik 17.48 h

            Pikdonker, wilde nog foto's maken maar de stormwind stak plots op en er was geen houden meer aan en snel gevlucht met auto in de ondergrondse parkeerkelder van de shopping.
            Veel regen en donder maar al bij al viel het nog allemaal mee.



            yep deze is hier ook over gertokken
            maar de kleuren vooraf in de wolken waren toch wel speciaal van rose tot lila paars
            jammer genoeg geen foto's gemaakt maar alles wat los zat in de tuin, weggezet
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
              yep deze is hier ook over gertokken
              maar de kleuren vooraf in de wolken waren toch wel speciaal van rose tot lila paars
              jammer genoeg geen foto's gemaakt maar alles wat los zat in de tuin, weggezet
              Deze is één minuut eerder gemaakt.

              Groeten Sensor

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Zuid-West-Vlaanderen: 3 u regen en verder niets.
                www.digitalclickx.com

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Als ik het zo allemaal zie en hoor hebben wij veel geluk gehad hier. Ik schat een uurtje regen met wind, helemaal niet te hard. En daarna weer wat zon.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Ne ferme plons regen op ons dak, een paar lichtflitsen (zaten er BD-ers in de buurt? ) gezien en een paar donderslagen gehoord in de verte... wel serieus afgekoeld nu, 't is weer voorbij die mooie zomer.
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Het is droog Sancho en 31°C.
                      Gisteren ben ik dan ook met de fiets gegaan Al voelde ik af en toe wat druppels, de temp zal ook meer rond 20 a 25 graden gehangen hebben.

                      s Avonds (lees 23u15) was het zalig om terug te rijden, geen wind... fris temperatuurtje...

                      Vandaag heb ik de fiets wijselijk op stal gelaten en met de tram gegaan
                      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                      500px

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        22°C (oef) met "bouk-wolken"
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          22°C (oef) met "bouk-wolken"
                          Hmm, bij "bouk" denk ik meer aan witte schapenwolken.
                          Hier in het Poperingse, veel regen gedrurende een drietal uren,
                          een paar bliksemschichten en geen schade ( denk ik toch )
                          Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Van de week zag het hier pikke donker zoals in de hel (zeggen ze want ik ben er nog niet geweest) mijn vrouw zat hier maar te zeggen hoe donker het wel was, en ik maar zeggen zie het word al lichter (even toch).
                            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Het rommelt een beetje en het regent.
                              26°C
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Een stralende maand juli, wanneer de dagen het langst zijn, wat moet een mens nog meer verlangen.

                                Hopelijk wordt het nu niet zoals in 2006: de beste julimaand ooit en daarna de somberste augustusmaand ooit....
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X