Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vanmorgen lag er hier zo'n 4cm sneeuw, en het was nog aan het sneeuwen toen ik naar het werk vertrok.
Die sneeuwlaag was wel erg plaatselijk, want een paar kilometer verder lag er bijna geen sneeuw, en daar was de weg ook volledig sneeuwvrij.
Hier voor de deur was de baan wit, daarom ben ik met de auto naar het werk gereden, op zomerbanden, want ik had ze al gewisseld...
Ik ben eens gaan kijken op de KMI site: april bijna 1° kouder dan maart en amper 1,5° graad minder koud dan februari
We weten dat april zijn grillen heeft, maar één grote gril van een ganse maand (er is niet de minste beterschap in zicht) is toch wel een beetje te veel van het goeie.
We hebben in living en slaapkamer recent airco geplaatst om ons een beetje te wapenen tegen de komende hittegolven.
Nooit gedacht dat ik die constant moet gebruiken als verwarming (beter rendement dan weerstandsverwarming).
Ik heb intussen al enkele keren een geverticuteerde en bijgezaaide gazon moeten sproeien, om het nieuwe gras aan de gang te zetten. Hopelijk regent het vandaag en kan onze regenput weer wat worden aangevuld.
Ik heb intussen al enkele keren een geverticuteerde en bijgezaaide gazon moeten sproeien, om het nieuwe gras aan de gang te zetten. Hopelijk regent het vandaag en kan onze regenput weer wat worden aangevuld.
Hier ook veel gras ingezaaid, en ja een periode regen is voor de tuin nu welkom
We knorren dikwijls op het weer, maar regen is letterlijk levensnoodzakelijk.
Er was hier wel wat storm afgelopen nacht.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment