Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Dan is het in ons centrum beter dan in jullie centrum. [emoji1]
Sinds 13:30 is de zon erdoor gekomen en tot nu toe heeft dat 21,45 kWh opgebracht, gisteren hadden we maar 4,52 kWh op de ganse dag.
Temperatuur zit toch boven de 20°C.
De voormiddag was inderdaad echt somber en koud.
Ons centrum ligt iets zuidelijker dan het uwe allicht.
Het blijft hier koud in Spanje. Deze week temperaturen van 22 tot 24°C. Dat is 4 tot 5° kouder dan normaal. Pas volgende week terug 25° en meer.
Zaterdag een aardbeving van 3.4 op de Richterschaal. Epicentrum lag op 12km van ons, gelukkig zeer diep in de zee.
Alles trilde hier een paar seconden. Dilatatienaad bekeken, maar geen verandering zichtbaar. Je schrikt er niet meer van, na de derde beving in 5 jaar.
Zondag een kleine tornado die de markt in een puinhoop achterliet. Markttenten vlogen in het rond.
De ijsdansen die wij verwachten Ron half mei zijn momenteel op reis zuidwaarts. Ze brengen zelfs sneeuw op het centraal massief. Van een slechte GPS gesproken...
De ijsdansen die wij verwachten Ron half mei zijn momenteel op reis zuidwaarts. Ze brengen zelfs sneeuw op het centraal massief. Van een slechte GPS gesproken...
Ik vind dat een heel goede GPS. [emoji1]
Maar jij hebt al aan iets anders gezeten dan aan ijsjes precies. [emoji41]
Ijsdansen?
Ron?
"Ijsdagen of ijsheiligen" voor de gelovigen onder ons zou beter zijn natuurlijk.
Dat is bij u eerder een verslaving of zelfs een manie. [emoji1]
"
Manie:
Een manie is een ernstige stemmingsstoornis die wordt gekenmerkt door heftige gemoedsbewegingen. Ze gaat gepaard met overmatige vreugde, boosheid, hyperactiviteit en impulsiviteit en een sterke ongeremdheid in tal van psychische functies. ...
"
Ik zou niet graag bij u als psycholoog over de vloer komen. Ik zit dan nog liever een dag in volle zon zonder klakske....
Momenteel 13° met een gesluierde zon.
De weer jojo blijft lustig werken: de ene dag kan je buiten eten, de andere dag moet je net niet de verwarming terug aansteken...
Is toch een zeer uitzonderlijk fenomeen in het zuiden. Ik zie bijvoorbeeld waar wij ons verblijf hebben aan de Côte d'Azur dat heet daar ook, ofwel regent of de temperatuur amper ronde de 17-18 gr. zit. In de zon zal dat daar wel goed zijn, maar de wind blijft er koud.
Comment