Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vermits het na de middag even stopte met regenen had ik de euvele moed om rond 19 uur naar het Gentse lichtfestival te trekken.
We hebben het zo'n 20 minuten minuten droog kunnen houden, daarna snel terug naar huis.
Gieten, gieten ....
't Wordt tijd dat het op houd. Alvognes de voorspellingen zou er de komende jaren zo'n 30 tot 70% en dit op jaar basis. Ik denk dat we nu al aan die 30% zitten, alhoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen zijn en plaatsen waar het in België nooit regent.
De tuin is een drassige moeras aan het worden. Maar de krokussen staan allemaal boven met schrale bloemkopkes en de paasbloemen en tulpen beginnen aardig de hoogte in te schieten...
Heb me zwemvliezen gekocht en een thermozwempak. Moet dringend achteraan de hof wat werk doen ...
Vochtig, kill maar het regent nu toch al 10 minuten niet.
Entre parenthèses, of pour nous les flamants dezelfde saus, iemand een idee hoe ik op eenvoudige wijze drainagebuizen in de ondergrond kan weer vinden ? Ik kan ongeveer inschatten waar er zouden moeten liggen, maar alvoor ik echt begin te graven, als dit nog in dit moeras kan ?
Tweede poging bezoek Gents lichtfestival: we hebben het droog gehouden tot we rond kwart na negen op de bus huiswaarts stonden te wachten. Toen begon het te sneeuwen.
Comment