Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
de lente komt er aan nu 17,3 graden
vandaag nog wel bewolkt maar de wind uit het zuiden heeft de eerste zwaluwen al tot hier gebracht
vandaag de eerste gezien
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
In Brugge is het nu 19 graden. Maar er is behoorlijk wat wind. Tegenwind. En wolkjes die
de wind meebrengt. Uit Frankrijk, denk ik. Ik weet niet of hij dit vrijwillig doet, de wind.
Misschien achtervolgen die wolken hem overal. Of misschien stonden die wolken daar met
een duim omhoog en was de wind in een genadige bui. Weet ik veel van het weer.
Maar wij zitten ermee. Met de tegenwind en de wolkjes... en dit op wat de schoonste dag
van het jaar moest worden. 2 april. Straks regent het nog.
Yep Bouk, hier van 't zelfde in het Waasland.
't Zal gisteren een beetje teveel van het goed geweest zijn, denk ik !
Ik heb vernomen dat de lente maar op bezoek was. Dat ze het ook nog te vroeg vond en te
frisjes om te blijven. Dat ze ook niet het gepaste jurkje droeg. Maar ze heeft beloofd te-
rug te komen, de lente. Ik heb haar trouwens mijn rode fietsje geleend. Dus misschien wel
vlugger dan verwacht.
Als ik buienradar.nl mag geloven, dan ziet het er voor de halfvastenstoet deze namiddag nog niet zo slecht uit. Hopelijk klopt die voorspelling.
Ik neem toch maar de 1D MKIII mee omdat die beter tegen de regen kan dan de 5D.
Comment