Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het weer weer.
Collapse
X
-
-
-
Re: Het weer weer.
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtVanaf woensdag tot en met het weekend wordt het heel slecht weer... Bioscooptijd !BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtJe kan ook even overwippen naar de Zuidpool, daar is het nu 24 uur op 24 donker en koud.Panasonic Lumix FZ2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtVanaf woensdag tot en met het weekend wordt het heel slecht weer... Bioscooptijd !
't mag nog een tijdje slecht weer blijven dus !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtIndependence Day 2 komt pas 20 juli uit bij ons
't mag nog een tijdje slecht weer blijven dus !!
Zal eerder The Conjuring 2 worden (als die nog speelt) omdat hij zich afspeelt in Enfield UK. Wij hebben daar familie en die kennen mensen die nog in dat huis hebben gewoond. Spooky.
En dan Finding Dory voor de kids.Panasonic Lumix FZ2000
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtWeet zelfs niet als ik de moeite ga doen voor die, kijk er niet naar uit, net als met de nieuwe Ghostbusters.
Zal eerder The Conjuring 2 worden (als die nog speelt) omdat hij zich afspeelt in Enfield UK. Wij hebben daar familie en die kennen mensen die nog in dat huis hebben gewoond. Spooky.
En dan Finding Dory voor de kids.
Heb die al in enkele series gezien, en hij speelt keer op keer dezelfde soort rol. En veel te serieus dat hij eigenlijk voorspelbaar grappig wordt.
Los daarvan vind ik het geestig dat deel 2 pas 20 jaar na de eerste film uitkomt.
Ik heb 'm gezien toen ik 12-13 jaar was op tv, pure kindernostalgie voor mij om hem nu eens op groot scherm te gaan zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtIk wil hem enkel zien omdat William Fichtner erin meespeelt.
Heb die al in enkele series gezien, en hij speelt keer op keer dezelfde soort rol. En veel te serieus dat hij eigenlijk voorspelbaar grappig wordt.
Los daarvan vind ik het geestig dat deel 2 pas 20 jaar na de eerste film uitkomt.
Ik heb 'm gezien toen ik 12-13 jaar was op tv, pure kindernostalgie voor mij om hem nu eens op groot scherm te gaan zien.
Anyway, vond hem dan wel goed, maar in de jaren '90 was die nog behoorlijk indrukwekkend, en ik denk dat we vandaag de dag al te veel gewoon zijn.
Ghostbusters heb ik gezien toen ik 14 jaar was en dat is nog steeds één van m'n favorieten aller tijden. De tweede was niet vet, maar gewoon leuk om naar te kijken. Ik verwacht in elk geval niet veel van de reboot.
Star Trek Beyond staat trouwens ook nog op de planning.
En om nog eens terug te komen op ID : zou wel leuk zijn mocht er zo'n ruimteschip in de zomer boven u hangen, ben je meteen verlost van die verdomde zonPanasonic Lumix FZ2000
Comment
-
OT: zwaarbewolkt bij 18°BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtVanaf woensdag tot en met het weekend wordt het heel slecht weer... Bioscooptijd !
En hier warm genoeg maar wel wat bewolkt.
Tegen het WE gaan ze weer naar het andere uiterste met 28°C ... hopend zitten ze er minstens 5 °C naast.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtTegen het WE gaan ze weer naar het andere uiterste met 28°C ... hopend zitten ze er minstens 5 °C naast.
Update: hier is de zomer nog ver weg: betrokken en 18°.
En al dat grijs komt nog altijd uit het NW, de slechtst denkbare hoek.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtHola, 33° hoeft nu ook weer niet
Update: hier is de zomer nog ver weg: betrokken en 18°
Een 23°C in de schaduw is al meer dan genoeg., met 28°C kunnen we weer binnen bij de airco gaan zitten. 😛Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtMet zo'n weer moet je net naar de bioscoop gaan ... meestal is het daar al ongezond warm en met zo'n dagen snikkend heet.Panasonic Lumix FZ2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtIn onze Kinepolis is er anders wel airco, hoor...
Maar thuis een filmke bekijken met airco kzn wel. 😎Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment