Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
En als ik ook eens, zoals sommigen, Theo zaliger mag aanhalen, die startte die topic op om aan te geven wat voor weer het was of is, niet om er over te gaan janken
Theo was een mens die open stond voor eenieders mening, ook al was die anders of afwijkend.
Iemand dat steeds zijn standpunt kon toelichten zonder dat van een ander af te breken.
Daar kan vaak een voorbeeld aan genomen worden.
Theo was een mens die open stond voor eenieders mening, ook al was die anders of afwijkend.
Iemand dat steeds zijn standpunt kon toelichten zonder dat van een ander af te breken.
Daar kan vaak een voorbeeld aan genomen worden.
Voilà.
@kriba: als je durft schrijven dat juni 2016 zonnig en warm was gedurende zelfs 22 dagen , ja dan blijf je hier inderdaad beter weg, zo'n onzin is er in alle 472 pagina's nog nooit geschreven.
Terwijl de link van HLN die je zelf aanhaalt vertelt dat het te koud was, extreem somber (amper iets meer dan de helft van de gemiddelde zonneschijn) en een absoluut record qua neerslag.
We zullen dus allemaal in het tropische Waregem of Neerpelt moeten komen wonen.
Hoe dikwijls moet ik het nog herhalen ? Ik hou van wat zon en 25° in de zomer, meer moet dat niet zijn. Graag een verwijzing naar waar ik hier ergens schrijf dat het voor mij een ganse zomer méér dan 25° moet zijn.
Maar toch nog liever een beetje zweten bij 30° dan deze afgrijselijke herfstmaand. En een beetje droger mag ook.
En in de winter mag het voor mij 2 maand duchtig vriezen onder een staalblauwe hemel.
Als het met de Belgische statistieken niet lukt dan halen we er het weer in Nederland maar bij.... (en dan enkel omdat het in het Noorden nog fatsoenlijk weer was begin juni).
En de Belgische weermannen zijn ongetwijfeld dikke leugenaars, zomaar durven zeggen dat het verschrikkelijk nat was en heel somber.
Comment