Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De voorspelde regen is hier vandaag niet gevallen. Het is en was vandaag meestal bewolkt, maar ik heb geen druppel regen gezien. Alleen afgelopen nacht is er een klein beetje gedruppel gevallen, maar dat is niet het vermelden waard. Het blijft dus nog altijd kurkdroog.
Hier is er in de nacht van maandag op dinsdag amper 7 liter gevallen. Dat is véél minder dan voorspeld, alweer. Extra jammer is dat het dus 's nachts is gevallen, waardoor ik nog steeds geen druppel regen heb gezien deze maand.
Ik denk niet dat het al ooit is gebeurd dat alle maanden in een jaar te droog zijn verlopen. 2015 kan het eerste jaar worden.
Nu is het maar liefst nog 14,9°C en uiteraard droog.
Nu hier (N 50°52'52.7 O 3°24'38.8) mooi blauwe lucht met mooie wolken, ideaal fotografieweer dus.
Windstil en 13.4°... en nu op naar de eerste vorst tijdens/na volgend weekend.
Ietsje corrigeren voor Lochristi: véél wolken maar toch regelmatig een streepje zon en een goeie 16°. Dus vrij normaal voor oktober.
De ellendige deprimerende grijze matras van de vorige paar dagen is tenminste al weg.
Volgende week begint de winter ? Je zou het denken met voorziene max. temperaturen van zo'n 10°. Nu ja, dat is oktober hé: je kan zomer hebben met 20° en zachte winter met 10°.
Skoda, Djivan, en de andere regenaanbidders: jullie hebben ongetwijfeld toch een regendouche in de badkamer als troost ?
Ietsje corrigeren voor Lochristi: véél wolken maar toch regelmatig een streepje zon en een goeie 16°. Dus vrij normaal voor oktober.
De ellendige deprimerende grijze matras van de vorige paar dagen is tenminste al weg.
Volgende week begint de winter ? Je zou het denken met voorziene max. temperaturen van zo'n 10°. Nu ja, dat is oktober hé: je kan zomer hebben met 20° en zachte winter met 10°.
Skoda, Djivan, en de andere regenaanbidders: jullie hebben ongetwijfeld toch een regendouche in de badkamer als troost ?
Comment