Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
her momenteel -3, de grote banen eerste vak vrij ,de andere hoofdwegen 3 wielstroken sneeuw vrij dwz de middelste is voor de moto's dws dat je bij een tegenligger even met de wielen in de sneeuw mag gaan .
Verder de kleine banen gewoon slecht en soms voor een niet 4x4 niet te doen.
toemme toch; ah zo schoon buiten momenteel, straal blauwe lucht, volop zon, een prachtig winters landschap en -1C... ideaal voor buitenopnames dus...
alleen, zit knap verveeld met een deftige verkoudheid.
er is nog hoop... ben eindelijk aan de beterhand, mag ook wel na een week op de zetel te hebben gelegen!
Helaas geen zon maar er ligt nog steeds volop sneeuw...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Hoelang zal het nog duren voordat er weer een of andere paus, goeroe, profeet ons komt
waarschuwen voor een nieuw ijstijdperk?
Brugge draait nu rond de nul graden. Dit wil zeggen dat het weer weer eens niet weet wat
het wilt. Het kan vriezen, het kan dooien. Of beiden. Bestaat dat? Dat bestaat.
Hoelang zal het nog duren voordat er weer een of andere paus, goeroe, profeet ons komt
waarschuwen voor een nieuw ijstijdperk?
Brugge draait nu rond de nul graden. Dit wil zeggen dat het weer weer eens niet weet wat
het wilt. Het kan vriezen, het kan dooien. Of beiden. Bestaat dat? Dat bestaat.
Nieuw ijstijdperk?
Dan spreken we toch van heel andere temperaturen
Nieuw ijstijdperk?
Dan spreken we toch van heel andere temperaturen
Ik wou maar zeggen... opwarmen, bevriezen, zulke verhalen doen het altijd goed. Zelf
hecht ik er even zo veel waarde aan als de temperatuur nu in Brugge. Namelijk 0
Ik wou maar zeggen... opwarmen, bevriezen, zulke verhalen doen het altijd goed. Zelf
hecht ik er even zo veel waarde aan als de temperatuur nu in Brugge. Namelijk 0
Hier -2°C "doe-de-ke"
En een beetje mistig.
Wegen zijn goed bereidbaar.
De binnenwegen niet...
Comment