Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Nu is de zon aan het vechten om door te breken.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Van mij moet het helemaal niet heet zijn hoor, 22 à 27° is top, maar anderhalve week in juni met een paar minuten zon, geef me dan toch maar liever 30°. Temeer omdat het einde van die grijze soep nog helemaal niet in zicht is. We zitten met een zogenaamde Omega blokkade, helaas 500 km teveel naar links. Anders hadden we nu stralend gematigd zomerweer.


      Van 8 juni tot en met nu, dus anderhalve week, heeft de zon in Ukkel 70 uur geschenen. Dat is dus véél meer dan die paar minuten volgens jou.

      Momenteel is het hier bewolkt, maar het ziet er alweer niet naar uit dat het gaat regenen. Hier is het 17,2°C en windstil.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        We zitten met een zogenaamde Omega blokkade (...)
        Heerlijk.
        Is er iets wat we als gewone sterveling kunnen doen om die Omega blokkade te behouden, vergroten en indien nodig opnieuw creëren.
        Spaarlampen gebruiken of juist niet? Veel bidden of juist niet?
        Ik heb er heel wat voor over om een beetje grip op die Omega blokkade te krijgen.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
          Heerlijk.
          Is er iets wat we als gewone sterveling kunnen doen om die Omega blokkade te behouden, vergroten en indien nodig opnieuw creëren.
          Spaarlampen gebruiken of juist niet? Veel bidden of juist niet?
          Ik heb er heel wat voor over om een beetje grip op die Omega blokkade te krijgen.
          Dit weer een hele zomer lang : het paradijs op aarde !
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Dit weer een hele zomer lang : het paradijs op aarde !
            Ik teken er voor maar iets meer regen mag van mij ook.
            Een buitje (soms van een paar dagen) vind ik verfrissend en soms zelfs romantisch

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
              Een buitje (soms van een paar dagen) vind ik verfrissend en soms zelfs romantisch
              Daar heb je gelijk in...
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Hier nu 20.4°, blauwe hemel met een paar witte wolken, en heel weinig wind......kortom zaaaaaalig.
                Nu nog af en toe wat regen (liefst gedurende de nacht) en dan zijn we helemaal tevreden.
                Houden zo tot na onze vakantie is september.......maar dan is het altijd goed, nog nooit anders geweten tijdens onze septembervakanties.
                Groetjes
                Last edited by Guest17; 19 juni 2014, 12:55.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Hier is het nu 33°C en bijna windstil. De was droogt op 10 min in volle zon
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                    Hier is het nu 33°C en bijna windstil. De was droogt op 10 min in volle zon
                    Ik kom meteen af hoor !

                    Zo ontzettend saai hier, amper 18°C en wederom grijs, grijzer, grijst en zonet zelfs lichte motregen.
                    Hoogtijd om een andere plaat op te zetten; iets in de trend van 25°C, volop zon, strak blauwe hemel en geen wind.
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      14 à 16° hier.
                      Een paar druppels gevallen.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Nu 15.1°, de hemel zit potdicht met dikke wolken, precies of het kan elk ogenblik gaan regenen, windstil.
                        Maar geen nood, de komende 10 dagen zouden de maxima elke dag tussen de 20 en 25° liggen.
                        In juni 2013 hadden we ook maar 5 dagen met maxima boven de 25°, dus zoveel verschil met vorig jaar is er niet.
                        En trouwens, de astronomische zomer begint pas morgen, misschien krijgen we nog wel een hittegolf van 60 dagen .
                        Groetjes

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Hier wil de zon doorbreken.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                            Hier wil de zon doorbreken.
                            ... maar ze mag niet van mij
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              En trouwens, de astronomische zomer begint pas morgen, misschien krijgen we nog wel een hittegolf van 60 dagen .
                              Groetjes
                              Hoop doet leven hé...
                              Ik duim er alvast voor en ga seffes een kaarsje aansteken.

                              Want 't is wéér gene vette vandaag; niks te warm en zo grijs als grijs kan zijn. Ik durf niet naar het natuurgebied vertrekken want het kan precies ieder moment
                              beginnen regenen.
                              Wat was het enkele weken terug toch veel aangenamer ontwaken met het zonnetje dat al van 's ochtends scheen.
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Mijn wederhelft roept net dat het bijna 21° is op ons terras.....of we nog wat buiten gaan zitten.
                                Natuurlijk, ik ben al bijna op weg, enkel nog PC afsluiten.
                                Mocht het te fris worden dan gaan de IR stralers aan (goeie uitvinding, je ziet niks gloeien of zo, maar geven verduiveld veel warmte af ).
                                Groetjes

                                Comment

                                Working...
                                X