Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Grappig hoe in ons klein landje het weer zo kan verschillen...
Ik heb al verschillende weekends in mijn tshirt op het dak zitten werken...
6-7°, droog, windstil en zon... (ok ok, tis geen winterweer, maar klagen of niet, we kunnen er niets aan veranderen natuurlijk).
'k weet niet in welk subtropisch deeltje van België jij woont maar in een T-shirt op het dak zitten werken ?
Vandaag mooi weer; het giet pijpenstelen en de lucht toont weeral donkergrijs, precies een goeie Belgische zomer.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Grappig hoe in ons klein landje het weer zo kan verschillen...
Ik heb al verschillende weekends in mijn tshirt op het dak zitten werken...
6-7°, droog, windstil en zon... (ok ok, tis geen winterweer, maar klagen of niet, we kunnen er niets aan veranderen natuurlijk).
Laat het nog even zo blijven, dan kan hellingschape uitdrogen, en kunnen we plat dak ook afwerken...
Je was niet alleen hoor in je T-shirt buiten Koeno, kijk maar wat ik schreef in #7884 .
Je moet moet wel een klein beetje werken hé, wie de luiaard uithangt op een terrasje in zijn T-shirt zal natuurlijk kou hebben.
Maar wie zei ook al weer 'Arbeid verwarmt, luiheid verarmt'.......en maar gelukkig ook zou ik zo zeggen.
Je was niet alleen hoor in je T-shirt buiten Koeno, kijk maar wat ik schreef in #7884 .
Ik zal maar niet schrijven wat en hoe ik over mensen denk die 's winters in een T-shirt buiten vertoeven zeker?
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Droog (maar dat blijft niet zo) tamelijk wat wind, grijze wolkenlucht bij 7,8°.
En volgens de verwachtingen van de luchtmacht blijft het al zo tot en met 1 februari.
Wij vertrekken dus met zacht weer en wanneer we terugkomen is het hier zeker zacht weer.
Een eventuele winter 2012-2013 zullen wij alvast niet gezien en/of meegemaakt hebben.
'k weet niet in welk subtropisch deeltje van België jij woont maar in een T-shirt op het dak zitten werken ?
Vandaag mooi weer; het giet pijpenstelen en de lucht toont weeral donkergrijs, precies een goeie Belgische zomer.
Ik zal dan nu al eerlijk bekennen...
ik heb zeer zelden kou...
Dus ik begrijp zeker dat je het niet goed "begrijpt"
pas op, das ook mij nadeel, in de winter zelden kou, maar in de zomer altijd te warm
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy CharlesBekijk bericht
hou die winter maar, wij douchen buiten en dat kan niet als het meer dan een paar graden vriest 's nachts
Niks dan voordelen nu voor jullie, jullie kunnen blijven douchen buiten en de laatste dagen hoef je zelfs het water niet eens open te zetten, het valt gratis en voor niks uit de hemel .
Comment