Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hier -1,8°. Hoe het er buiten uit ziet weet ik niet, het is nog donker en de rolluiken zijn nog dicht.
Nu eerst een bakje verse koffie met warme koffiekoeken.
Het belooft een mooie dag te worden. Goed voor het BK Cyclocross hier in de buurt.
Mooi weertje vandaag, niet té warm en volop zon. Dadelijk de fiets op richting plaatselijk natuurgebied.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy CharlesBekijk bericht
buitendouche werkte deze ochtend nog. Ben beneiuwd of ik hem dit seizoen nog moet afsluiten :-)
De rest van de maand kan je ze zeker al laten staan, want voor morgenvroeg hebben ze intussen al beloofd dat er niet op de ruiten van de buitenslapende wagens hoeft gekrabd te worden.
Eén nachtje een klein beetje vorst en het is alweer voorbij. Zoals ik reeds meermaals schreef, de winter heeft nog een vijftal weken.
En ja, ik weet het, in maart en zelfs in april kan er nog eens wat sneeuw vallen, en nog wat nachtvorst ook, maar de periode waarin het écht kan winteren is dan al lang voorbij.
Helder blauwe lucht, geen wolkje te bespeuren, klein beetje wind en een nog steeds stijgende 7,7°.
Meer moet dat niet zijn .
Nu reeds 9,7 ° Metselaars staan hier naast in hun T-shirt te metselen.......half januari .
Last edited by Guest17; 13 januari 2014, 14:25.
Reden: Nu reeds.....
Gisteren véél aangenamer dan vandaag, toch zeker wat temperatuur betreft; weer veel te warm voor de tijd v/h jaar.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment