Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
In dit afgesloten forumonderdeel worden wekelijks enkele van de betere fotos onder de aandacht geplaatst. Reacties kunnen enkel in het originele topic geplaatst worden.
Maar ik kan moeilijk zeggen dat ik daar echt vrolijk van wordt.
En qua neerslag: het lijkt inderdaad de laatste decades "wat" droger te worden. Ik denk dat de "waterzak" West-Europa dat wel kan dragen zeker ?
Het lijkt mij in elk geval niet dramatisch.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Maar ik kan moeilijk zeggen dat ik daar echt vrolijk van wordt.
En qua neerslag: het lijkt inderdaad de laatste decades "wat" droger te worden. Ik denk dat de "waterzak" West-Europa dat wel kan dragen zeker ?
Het lijkt mij in elk geval niet dramatisch.
We wonen nu eenmaal in een land met duidelijk verschil in de seizoenen, daar zal weinig aan veranderen denk ik.
En het hoeft ook niet, dan weten we tenminste telkens aan wat we ons ongeveer kunnen verwachten.
Hier, droog, blauwe lucht en enkele wolkjes, bijna windstil, en 6,5°.
Zondvloed in de Aude. Sedert de "crue" van 1992, bijna net zo hoge stand van de rivieren.
En de voorspellingen geven nog regen tot en met vrijdag.
De "pieserkes" van Peyrolles zijn nu bruisende rivieren...
Zondvloed in de Aude. Sedert de "crue" van 1992, bijna net zo hoge stand van de rivieren.
Mijn ouders (88 en 86) zitten allebei in Benidorm zoals elk jaar in november, en ik heb net vernomen dat het daar ook niet veel soeps is.
Dus zelfs een paar duizend kilometer naar het zuiden is het nat en koud (warmer dan hier, maar toch).
Groetjes
Het wordt vandaag geleidelijk zonniger en het blijft droog in Benidorm. Vanmiddag stijgt de temperatuur tot 16 °C en is de wind vrij krachtig, windkracht 5. Vannacht is het helder en koelt het af tot ongeveer 8 °C.
grt,bouk.
Blauwe lucht, zon, bijna windstil, 2.4°...... maar er beginnen zich wolken te vormen in de verte.
Ze zijn hierboven waarschijnlijk reeds hun gieters aan het vullen, om ze deze namiddag boven onze hoofden te gaan ledigen.
Groetjes
Ziet er allemaal niet meer zo goed uit...
Van Noorwegen tot Sardinië gaat het de slechte kant op:
Comment