Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Hier is vandaag heel wat regen gevallen, maar nu is het toch al een hele tijd aan het sneeuwen.
Vanavond moet ik nog naar de fotoclub, maar dat is niet zo heel ver. Rustig rijden, en dan lukt dat meestal wel.
Een paar jaar geleden waaide er een boompje over de baan, net voor mijn auto, toen ik naar de fotoclub reed. Maar ik had geen camera bij om er foto's van te maken.
hier nu ook al deftige sneeuwvlokken! geraakt wel niet wit!
te warm en natte ondergrond! als't gaat vriezen wordt het morgen zeer leuk
Haha... hier blijft die liggen ondanks die natte ondergrond en de regen van de ganse dag.
En de temp=? 0°C... 't zal "lachen" worden voor die de baan op moeten.
Bij ons in Wervik 10cm sneeuw. Ondertussen reeds in Brussel en hier praktisch niks.
De rit was tot in Gent bij momenten toch een uitdaging, vanaf Gent viel het goed mee.
Allee, je bent er goed door geraakt
Hier ligt de sneeuw ook in een redelijke laag.
En het blijft vriezen > -2°C.
Er is nog sneeuw op komst volgens de beelden van de sneeuwradar.
Comment