Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    leuk hotel hè.
    grt,bouk.
    Absoluut, bouk!
    Even aan het venster gekeken en het ziet er maar druilerig uit.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Regen en nog eens regen.
      Niet dat ik dat erg vind
      Wablief ?
      Wie in België het woord "regen" uitspreekt, (zelfs na 2 maanden droogte), zou volgens mij een boete moeten krijgen.
      Want als het hier een keer begint weet je nooit wanneer het ooit eens eindigt.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Wablief ?
        Wie in België het woord "regen" uitspreekt, (zelfs na 2 maanden droogte), zou volgens mij een boete moeten krijgen.
        Want als het hier een keer begint weet je nooit wanneer het ooit eens eindigt.
        Oh ja, regen of zon...... van zolang er metingen gedaan worden constateert men dat de natuur zich telkenmale vanzelf herstelt. Dus twee maanden droogte achter de rug.....ga er maar van uit dat het nu een zééér natte en lange herfst/winter zal worden. Niemand die er iets kan aan veranderen, en gelukkig maar.
        En geef me nu maar een boete, ik zal ze met plezier betalen,als het maar regent......... in België .
        Hier mooie blauwe lucht met wat wolken, en straks er op uit om (hopelijk) mooie foto's te maken .
        Groetjes

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Herfstweer met wind en nattigheid.
          16 tot 18.8°C en dat is nog net goed
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            na veel regen nu droog.
            wel frisjes zo,n 15 graden maar windstil.
            geen fotoweer.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              En geef me nu maar een boete, ik zal ze met plezier betalen,als het maar regent......... in België .
              Hier mooie blauwe lucht met wat wolken, en straks er op uit om (hopelijk) mooie foto's te maken .
              En hier momenteel strak blauwe lucht zonder één wolkje, temperatuur loopt vandaag op tot 28°C (volgens de voorspellingen maar zo te voelen zullen we dat makkelijk halen...)

              Net een havikarend gespot trouwens maar hij/zij was net iets te ver buiten het bereik van mijn 70-200mm lensje.

              Hang er nog maar een zon naast en laat ze maar schijnen en warmte geven. Ik wens jullie veel plezier in het koude en kletsnatte Belgenland.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Voilà, de excursie voor vandaag zit er weer op. Het weer was voormiddag niet te best, maar daar we het grootste gedeelte in het "Hondsrug- en Hunebedcentrum" te Borger (absoluut aan te raden) hebben doorgebracht niet te nat geworden. Namiddag klaarde het wat op en de temperatuur wast best te doen.
                Last edited by Hasseltenaar; 16 september 2013, 22:20.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  15 tot 17.1° C.
                  De avond is gevallen.
                  Veel regen op komst en wind.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    De ganse dag droog gebleven , was goed voor het clubkampioenschap.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Voilà, de excursie voor vandaag zit er weer op. Het weer was voormiddag niet te best, maar daar we het grootste gedeelte in het "Hondsrug- en Hunebedcentrum" te Borger (absoluut aan te raden) hebben doorgebracht niet te nat geworden. Namiddag klaarde het wat op en de temperatuur wast best te doen.

                      Onze groep voor het Hunebed.
                      Denk het gebladerte weg en het is een foto ergens in november.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        12 tot 13.7° C.
                        Het regent niet meer.
                        Donkere wolken in een gebroken grijze lucht.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          14 graden en vochtig.
                          meende dat ik Sint-Nicolaas op zijn paard aan de overkant op het dak zag lopen..?
                          maar ik was nog niet echt wakker dus...?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Hier schijnt de zon , kan wel maar voorlopig zijn.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Hier (nog steeds Bretagne) mooie blauwe hemel met wat witte wolken (Bouk !!).
                              Fris en héél veel wind.
                              Straks eens naar de haven om wat witte schuimkopjes te fotograferen.
                              Ik zie ook net voor de haven van Camaret-sur-Mer een oorlogsbodem of marineschip (hoe noem je die dingen ?) liggen als ik door ons raam kijk.
                              Die wil ik ook eens van in de haven wat dichterbij gaan bekijken, als hij er nog ligt tenminste, maar ik zie niks bewegen. Wat doet die daar ?
                              De marinehaven is in Brest, aan de overkant.....zou daar geen plaats meer zijn .
                              Groetjes

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                                Hier (nog steeds Bretagne) mooie blauwe hemel met wat witte wolken (Bouk !!).
                                hier nu ook en 16 graden.
                                veel plezier daar.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X