Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Warm geweest vandaag, hoewel je merkt dat de zomer op z'n einde loopt. Nu, rond 18:00 nog steeds 23°C, noordkant, heel de dag in de schaduw. Vandaag wat in de tuin gewerkt en veel gezweet. Nu zweet ik boven de kookplaten.
Warm geweest vandaag, hoewel je merkt dat de zomer op z'n einde loopt. Nu, rond 18:00 nog steeds 23°C, noordkant, heel de dag in de schaduw. Vandaag wat in de tuin gewerkt en veel gezweet. Nu zweet ik boven de kookplaten.
Hier ook ganse dag gezweet ,gaten boren en sleuven maken om electriciteit tot bij de bediening en naar de rolluiken van de bovenverdieping te brengen.
Morgen moeten we naar boven, om de kamers in orde te brengen voor logeerders dit weekend. Hoewel goed geïsoleerd, is het daar momenteel vast warmer dan hier op het gelijkvloers.
Morgen moeten we naar boven, om de kamers in orde te brengen voor logeerders dit weekend. Hoewel goed geïsoleerd, is het daar momenteel vast warmer dan hier op het gelijkvloers.
Ik moet morgen ook naar boven. Een dakgebinte in mekaar schroeven.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment