Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wingene : 25,5°C binnen.
Ik en de waterpomp in de kelder zijn zich aan het doodzweten
Ben ik blij dat ik destijds voor die Stork een zinken bak heb gemaakt
Geen tijd gehad om te internetten, teveel buiten geweest met dit aangename zomerweer. Fietsen, joggen, terrasjes doen, het lokale natuurgebied verkennen (ken het al blindelings maar toch) en bezoeken, etc.
's avonds maak ik dan ook nog een middelgrote fietstocht en nergens zie ik mensen buitenshuis, wat ik wel zie zijn grote plasma/LCD schermen welke de huiskamers oplichten.
Pfffff... binnen zitten en televisie kijken bij dit mooie weer? ge moet er goesting voor hebben...
Terwijl pakweg 2 weken geleden iedereen steen en been klaagde dat het slechte weer hun nikkel uithing en dat ze snakte naar mooi weer zodat ze eindelijk eens naar buiten konden.
Maar 't zal aan mij liggen denk ik, misschien ben ik een buitenaards wezen dat de mensheid niet begrijpt?
soit, ik kruip maar eens onder mijn wol, zal deugd doen na zo'n intensieve dag.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
....... wat ik wel zie zijn grote plasma/LCD schermen welke de huiskamers oplichten.
Pfffff... binnen zitten en televisie kijken bij dit mooie weer? ge moet er goesting voor hebben...
tja... das toch te begrijpen.
binnen ist veel koeler.
grt,bouk.
Fietsen, joggen, terrasjes doen, het lokale natuurgebied verkennen (ken het al blindelings maar toch) en bezoeken, etc.
's avonds maak ik dan ook nog een middelgrote fietstocht en nergens zie ik mensen buitenshuis, wat ik wel zie zijn grote plasma/LCD schermen welke de huiskamers oplichten.
Maar 't zal aan mij liggen denk ik, misschien ben ik een buitenaards wezen dat de mensheid niet begrijpt?
soit, ik kruip maar eens onder mijn wol, zal deugd doen na zo'n intensieve dag.
Allemaal zaken die worden afgeraden bij dergelijke temperaturen.
Maar iedereen doet met zijn lichaam of gezondheid wat hij of zij wil zeker ?
Huidkanker is nooit ver weg, er wordt genoeg aandacht aan besteed.
Hier deze morgen bij het opstaan een frisse maar toch deugddoende 19°, nu reeds verhoogd tot 23°.
Wel geen druppel regen gevallen deze nacht enkel wat gerommel.
De eerste frisse morgen hier.
Maar vandaag wordt het weer 38°... en zweten
Je zal weer in de grotten moeten kruipen marie-anne .
Eén klein minpuntje dan..... als je er weer uit komt, is het precies of je in een oven gestopt wordt.
Wij bezochten ooit tijdens een heel hete vakantie het 'Fort de Schoenenbourg' in Frankrijk en toen we er na een paar uur in die 12 à 13 graden weer buiten kwamen kregen verschillende mensen eventjes een soort appelflauwte. Hebben jullie dat ook wanneer je de grot terug uit komt ?
Mvrgr.
Comment