Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
    Hier ook nog niet gestopt , al meer dan 1cm water gevallen.
    Haal die ponny vlug binnen, want dat is slecht voor de hoeven
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
      Haal die ponny vlug binnen, want dat is slecht voor de hoeven
      Die staat normaal gezien binnen tot 2020 , gaya niet op de hoogte brengen.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        8°C en wat dacht je? Regen dus.
        En het helpt wel, zo'n kopje thee > Yorkshire Tea > wreeeeed lekker.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Daar sé, ne kenner!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Hier regent het niet, hier giet het...
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Daar sé, ne kenner!
              Ben een koffieman...maar die thee is geweldig.
              (ik overdrijf niet)
              Mijn doosje van "80" is aan 't minderen

              http://www.yorkshiretea.co.uk/products/tea/
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                Hier regent het niet, hier giet het...
                't Is nog niet gedaan, zou Rik de Saedeleer zeggen
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Ik ben ook een echte koffieman (niet veel, maar wel zeer sterk, zwart en zoet), maar een goeie thee (ik houd bv wel van een Earl Grey) kan ik wel appreciëren. Ben ervan overtuigd dat jouw "Yorkshire" een goeie is. (Hun bier trouwens ook, en hun pudding, die ik eind van volgende week weer zal maken, evenzeer).
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                    Ik heb wel iets tegen sneeuw en yzel maar vind dat dit wel hoort bij de winter. Dit weer is het ook niet , bij sneeuw kan je nog buitenkomen en van het landschap genieten.
                    zo is dat! hoewel ik helemaal niks tegen sneeuw en ijzel heb, liever dat dan...

                    en momenteel is 't geen weer om een hond door te jagen... ergste van al, er zit voor de komende week geen verbetering aan te komen...
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Ik ben ook een echte koffieman (niet veel, maar wel zeer sterk, zwart en zoet), maar een goeie thee (ik houd bv wel van een Earl Grey) kan ik wel appreciëren. Ben ervan overtuigd dat jouw "Yorkshire" een goeie is. (Hun bier trouwens ook, en hun pudding, die ik eind van volgende week weer zal maken, evenzeer).
                      Bedoel je dan, bier, thee, pudding afkomstig uit de streek Yorkshire of een bepaald merk?..

                      Weet je wat?? Het regent nog steeds..raar hé.
                      perman
                      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Ik ben ook een echte koffieman (niet veel, maar wel zeer sterk, zwart en zoet), maar een goeie thee (ik houd bv wel van een Earl Grey) kan ik wel appreciëren. Ben ervan overtuigd dat jouw "Yorkshire" een goeie is. (Hun bier trouwens ook, en hun pudding, die ik eind van volgende week weer zal maken, evenzeer).
                        Christmas Pudding?
                        Moet je die niet op voorhand maken, zelfs een paar weken vooraf?
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                          Bedoel je dan, bier, thee, pudding afkomstig uit de streek Yorkshire of een bepaald merk?..

                          Weet je wat?? Het regent nog steeds..raar hé.
                          Yorkshire Tea from "Taylors of Harrogate"
                          (> "for hard water" is héél lekker perman)

                          Regen? Ja hier ook en het is natte
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Bier: http://www.google.be/search?q=newcas...w=1754&bih=922
                            Pudding: da's iets heel speciaals en is eigenlijk (onder de oorlog?) begonnen als vleesvervanger: http://en.wikipedia.org/wiki/Yorkshire_pudding
                            Als je trouwens dat Wiki-artikel leest: "...though there is no evidence it originated from there." Maar lekker, en onmisbaar bij een "Sunday roast", en laat het net dat zijn dat ik op de jaarlijkse "Cornkerst" klaarmaak.
                            Maar nu terug naar het weer: "Het regent, het regent, de pannen worden nat." Om Toon Hermans te citeren: "maar daar dienen die pannen toch voor!"
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              storm en regen hier.
                              kom net uit Amsterdam moeilijk ritje hoor......wat een weer.
                              maar tis niet koud...8 graden.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Twee weekjes mooi Belgisch zomerweer achter de rug (20 à 25°). Ginds, (Tenerife), kon je "aan" het zwembad zitten, hier zit je er middenin....
                                Blijft superleuk: zwemmen in de Atlantische Oceaan rond Kerstmis. En het is daar licht van 8 uur 's morgens tot half zeven 's avonds...
                                Last edited by nete; 23 december 2012, 07:30.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X