Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Voor mij pure hel, de komende dagen/weken kom ik niet buiten, tenzij om naar het werk te gaan...



    Wat mij betreft hebben we al veel te veel zonneschijn gehad...


    Alvast sterkte toegewenst; komende dagen 30 graden C. of misschien nog iets meer en dan elke dag iets koeler om pas op donderdag in de buurt van 20 graden C. uit te komen.
    Ik blijf ook binnen maar daar wordt het ook steeds warmer

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      28°C en het wordt warmer.
      Minder bewolking en meer zon
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        zelfs geen goed weer voor de zonnepanelen , kunnen net als ik niet tegen te hoge temperaturen.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Buiten 34.1°C
          Binnen 25.8°C

          't is waaarem....
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Binnen nog altijd 22° , op slaapkamer 20°.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
              Binnen nog altijd 22° , op slaapkamer 20°.
              Allee dan, goed weer om in 't bed te liggen
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Allee dan, goed weer om in 't bed te liggen
                als je kunt slapen want anders is de kans dat het "vochtig" wordt ook groot.
                perman
                canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                  als je kunt slapen want anders is de kans dat het "vochtig" wordt ook groot.
                  Mijn buurvrouw beneden ziet af met dit weer.
                  Ze heeft nu wel al een tijdje airco.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Mijn buurvrouw beneden ziet af met dit weer.

                    Slaat dat op het vochtig worden?

                    Pappen en nathouden, zo komen we de hitte wel door.
                    Nog een klein weekje, dan is het wat koeler.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      Voor mij pure hel, de komende dagen/weken kom ik niet buiten, tenzij om naar het werk te gaan...
                      Moet echt vervelend wanneer je deze temperaturen niet verdraagt of niet wil verdragen. 'k Heb een héél klein beetje medelijden met jou...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      Wat mij betreft hebben we al veel te veel zonneschijn gehad...
                      Allee allee, zo'n uitspraken zijn echt wel overbodig hoor...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      Geen bbq nodig, die worsten bakken vanzelf wel...
                      Geen worsten, die hebben we gisteren gehad met bloemkool en gekookte patatten, maar haringen met ajuinsaus.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        Voor mij pure hel, de komende dagen/weken kom ik niet buiten, tenzij om naar het werk te gaan...
                        Voor mij is de ideale temperatuur, 's nachts max 12 graden en overdag max 24 graden, en dan nog liefst wind het noorden.( die is gezonder )
                        Want in de namiddag zullen er nu en zeker morgen, veel mensen (en meer dan je denkt) niet kunnen buiten komen.
                        's Morgens ga ik wat eten halen met de fiets en na 11u zit den deze ook binnen en dan zeggen dat er mensen zijn die daar in moeten werken in zo'n weer.
                        Maar daar denken die zonnekloppers niet aan hé.
                        mvg FrançoisVM
                        Canon 7D

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Ik heb dus de ZOMER meegebracht uit Spanje. Heerlijk weertje !!!
                          Voor mij HOEFT het geen 30° of meer te worden, maar dan toch liever dit dan de GRUWEL die we hebben gehad in april, mei, juni en begin juli. Maar dat schijnen velen al vergeten te zijn, keer maar enkele pagina's terug in dit topic.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            de GRUWEL die we hebben gehad in april, mei, juni en begin juli. Maar dat schijnen velen al vergeten te zijn, keer maar enkele pagina's terug in dit topic.
                            Zaaaaaaaaaaaaalige gruwel toch, hè...
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
                              's Morgens ga ik wat eten halen met de fiets en na 11u zit den deze ook binnen en dan zeggen dat er mensen zijn die daar in moeten werken in zo'n weer.
                              Maar daar denken die zonnekloppers niet aan hé.
                              Oh jawel, en ik denk ook aan oudere mensen, dieren en zieke mensen die het bij deze warmte extra moeilijk hebben.

                              Maar omdat je toch niet voor iedereen goed kan doen mag het nu eens flink warm zijn, de herfst en winterfreaks konden de voorbije drie maanden
                              al volop genieten van hun favoriete weertype dus nu mogen de zonnekloppers ook hun deel van de taart eten...
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                sterkte vandaag en vergeet vooral niet voldoende te drinken (geen alcohol).
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X