Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ideaal weer om in uw bed te kruipen en er in te blijven liggen tot de zon weer schijnt.
Zon? was da? is dat zo'n geel ding dat tijdens heldere nachten de sterren verlicht? en zich de rest van het jaar overdag achter donkergrijze regenwolken verschuilt?
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
nog efkes doorbijten en dan ben ik voor drie héél lange weken van het Belgisch schytweer verlost op mijn vakantiebestemming.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Vandaag (zondag dus) aan het zeetje weer volop kunnen genieten van het zonnetje
Volgens mij dan toch met een dikke pull of warme jas aan?
Als het in 't binnenland amper 15°C is dan zal het aan zee zeker geen 25°C zijn, integendeel...
enfin, er zit toch beterschap aan te komen want komende woensdag halen we volgens de voorspellingen toch 23°C
Volgens mij dan toch met een dikke pull of warme jas aan?
Als het in 't binnenland amper 15°C is dan zal het aan zee zeker geen 25°C zijn, integendeel...
enfin, er zit toch beterschap aan te komen want komende woensdag halen we volgens de voorspellingen toch 23°C
Ik heb hier toch enkele uren in mijn bloot bovenlijf buiten kunnen fotograferen
Comment