Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    laat ons hopen en vooral dromen dat we nog héél veel zwoele en tropische dagen mogen verwelkomen
    waarbij de nachten bijna zo heet zijn als overdag...
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      laat ons hopen en vooral dromen dat we nog héél veel zwoele en tropische dagen mogen verwelkomen
      waarbij de nachten bijna zo heet zijn als overdag...
      Ben je gek ?
      Nu op dit moment, om 14u09 is het dus weeral te warm voor mij. Ik zit hier te zweten als een rund.
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Ben je gek ?
        Nu op dit moment, om 14u09 is het dus weeral te warm voor mij. Ik zit hier te zweten als een rund.
        Terras > 25°C
        Binnen > 24 °C (zonder airco)
        Hydro = 44% (dat valt nog mee)

        Dus> korte broek en geen T-shirt
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Dus> korte broek en geen T-shirt
          Beetje moeilijk op kantoor...
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Beetje moeilijk op kantoor...
            Dat begrijp ik.
            Bijt maar door, de werkdag in bijna om.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Ben je gek ?
              Nu op dit moment, om 14u09 is het dus weeral te warm voor mij. Ik zit hier te zweten als een rund.
              Ik zweet ook als een rund, en misschien nog veel meer en harder dan jij door medicatie die ik toegediend krijg, maar als ik mag/kiezen tussen volle zon en +-30°C of het regenachtige ******weer van de voorbije dagen dan kies ik het eerste.
              Het zweten neem ik er dan met heel veel plezier bij...

              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Het zweten neem ik er dan met heel veel plezier bij...
                Idem hier.
                Tussen de 15 en 20° te koud.
                Je krijgt er waarempel al een beetje kerstmisgevoel van: grijs, koud, nat, donker.
                Chrysantenweer.
                En in de verste verte nog geen beterschap in het zicht: http://www.infometeo.be/pilot/jetstream2.php
                Nog een extra duwtje van de weergoden en we krijgen misschien een witte Nationale Feestdag.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  De zaterdag van sint truiden naar ronse gereden van de 154km waren er wel geteld 7km bij waar het niet geregend had.
                  Het begint nu toch ook wel mijn voeten uit tehangen.
                  Canon EOS 90D EFS 18-135

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    regen en maar 15 graden.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Ik vind het weer in België momenteel fijn zo...nog enkele weekjes aanhouden met dit kwakelweer zou ik zeggen ...en dan kan de idensiteit van de zon, rekening houdend met zonsopgang en zonsodergang niet meer zoveel schade aanrichten...
                      Laat de zon maar overuren maken in het voor - en najaar maar niet tijdens de zomer...my 2 cents.
                      Last edited by dubbel; 18 juli 2011, 11:36.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
                        Ik vind het weer in België momenteel fijn zo...nog enkele weekjes aanhouden met dit kwakelweer zou ik zeggen ...en dan kan de idensiteit van de zon, rekening houdend met zonsopgang en zonsodergang niet meer zoveel schade aanrichten...
                        Laat de zon maar overuren maken in het voor - en najaar maar niet tijdens de zomer...my 2 cents.

                        Enfin, misschien beetje minder regen, maar de temperaturen zijn momenteel SUPER !! Houden zo.
                        Panasonic Lumix FZ2000

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          18°C en bewolkt.
                          Kans op regen...
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht

                            Enfin, misschien beetje minder regen, maar de temperaturen zijn momenteel SUPER !! Houden zo.
                            Geef mij maar een malse regenbui bij een goeie 30°. Dan kan je buiten douchen...
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Beterschap op komst: in het weekend 27°: 10 's morgens en 17 's namiddags.

                              Ik heb wel een beetje medelijden met de kraampjeshouders op de Gentse feesten: die betalen een klein fortuin standgeld om in de koelkast te staan.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Beterschap op komst: in het weekend 27°: 10 's morgens en 17 's namiddags.

                                Ik heb wel een beetje medelijden met de kraampjeshouders op de Gentse feesten: die betalen een klein fortuin standgeld om in de koelkast te staan.
                                .... en regen in het weekend volgens Frank D.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X