Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Blijkbaar vergeet jij dat we nog steeds in het seizoen winter leven en dat dit elk jaar zo is.
Enkel de zon scheen 9 uur minder op de hele maand januari, alle andere gegevens zijn BETER dan het normale.
Misschien dat het soms eens gebeurt dat januari zeer koud en zonnig is, maar met de huidige energietarieven kies ik toch liever voor zacht (en dientengevolge grijs) weer.
Akkoord, maar zomer 2021: supergrijs, herfst 2021: supergrijs, winter tot nu toe: supergrijs.
Dat begint grondig te vervelen, maar helaas kunnen we er niks aan veranderen.
Mijn zonnepaneeltjes zitten op hun honger.
Het is misschien nog wel winter, maar er zijn ook winters met fris droog weer en dagen met een blauwe hemel.
Veel blauw hebben we in 2021 en nu in 2022 nog niet veel gezien, noch in de zomer, noch in de herfst, noch in de winter.
Ik weet het, 2022 is nog maar net begonnen … maar wel slecht.
Is waar, maar we zitten nog volop in de winter. De lente begint pas op maandag 21 maart aanstaande.
En van mij mag het tot dan grijs blijven, als de temperaturen ook maar blijven zoals nu, dit indachtig de gasprijzen weet je wel .
Voor eventueel vitamine D tekort heb je pilletjes of je kan naar de zon... zoals wij overmorgen .
Comment