Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Je mag gerust een buitje doorsturen naar de kempen, het is hier nu nog 34,4°C (weerstationkempen), de maximumtemperatuur was 35,6°C om 17uur 59.
Morgen is er hier in Rijkevorsel een marathon en stratenloop, ik hoop dat het dan iets minder heet wordt...
volgens buienradar zit er niet direct regen in voor de limburg
op mijn terras is het ondertussen gezakt naar een doenbare 26° en moet ik straks niet lopen zeulen met mijn tuinslang
op mijn terras is het ondertussen gezakt naar een doenbare 26° en moet ik straks niet lopen zeulen met mijn tuinslang
Ik heb even de 24 uur voorspelling bekeken, hier zal morgen niet veel regen vallen volgens de buienradar, we zitten hier blijkbaar op ongeveer de enige plaats waar het morgen droog zal blijven.
Ik zal toch maar iets voorzien voor als het morgen toch begint te regenen tijdens de stratenloop, want het is de bedoeling dat ik daar foto's maak.
Zeg maar Limburg. Die "de" hoeft er echt niet bij.
De thermometer in de tuin geeft hier 40°C en in de living met de airco op volle kracht is het nog steeds 26°C.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Zeg maar Limburg. Die "de" hoeft er echt niet bij.
De thermometer in de tuin geeft hier 40°C en in de living met de airco op volle kracht is het nog steeds 26°C.
Comment