Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het hagelt hier ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: het hagelt hier ....

    Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
    Zo gauw hier de eerste druppel valt en ik dan ook thuis ben, laat ik het weten.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #32
      Re: het hagelt hier ....

      In Tienen valt het er nu vlotjes uit ... met de nodige geluidseffecten

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #33
        Re: het hagelt hier ....

        In Erembodegem, valt voor de moment hier zachte, malse, lekkere regen (verfrissend en goed voor de tuin) uit de lucht.
        Geen klank- en lichtspel, alhoewel het aardig donker begint te worden, waardoor ik de komst van geroffel en flitsen niet durf uit te sluiten.
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

        Comment


        • #34
          Re: het hagelt hier ....

          vannacht geregend, maar nu weer een heerlijk zonnetje met 27 graden.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #35
            Re: het hagelt hier ....

            Hier in Mol zojuist een uurke geroffel, wat geregend maar veruit niet genoeg, en nog altijd 32°.
            Nu betrokken maar zwoel, ppfffffffffffff.


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #36
              Re: het hagelt hier ....

              28°C en bewolkt. Er staat ook wat wind.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #37
                Re: het hagelt hier ....

                Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                In Tienen valt het er nu vlotjes uit ... met de nodige geluidseffecten

                Mark
                dan woon jij toch in een ander Tienen hoor, hier in Hakendover nog geen druppel gezien
                Last edited by Peke; 3 juli 2010, 16:57.
                Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

                Comment


                • #38
                  Re: het hagelt hier ....

                  De laatste dagen hoor je niks anders meer dan geklaag en gezaag dat het te warm is,dat het te droog is,en als het 3 dagen moet regenen dan is men aan het zeggen dat het een slechte vakantie was dit jaar die veel te nat was.
                  Voor die paar dagen dat het hier in België echt warm is zou ik er van genieten.
                  Ik heb deze week ook de middag post gehad(dus ik weet wat puffen is) en toch vond ik het prachtig weer.
                  Genieten mensen,genieten.
                  www.fotojoel.be
                  7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

                  Comment


                  • #39
                    Re: het hagelt hier ....

                    Oorspronkelijk geplaatst door jopat Bekijk bericht
                    De laatste dagen hoor je niks anders meer dan geklaag en gezaag dat het te warm is,dat het te droog is,en als het 3 dagen moet regenen dan is men aan het zeggen dat het een slechte vakantie was dit jaar die veel te nat was.
                    Voor die paar dagen dat het hier in België echt warm is zou ik er van genieten.
                    Ik heb deze week ook de middag post gehad(dus ik weet wat puffen is) en toch vond ik het prachtig weer.
                    Genieten mensen,genieten.
                    Je vond het weer prachtig

                    Leeftijd en gezondheid spelen ook een rol he jopat.
                    Als ik op vakantie was, klaagde ik zeer zelden over het weer
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #40
                      Re: het hagelt hier ....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Peke Bekijk bericht
                      dan woon jij toch in een ander Tienen hoor, hier in Hakendover nog geen druppel gezien
                      Ik woon vlakbij Hoegaarden, dat is een steenworp van Tienen ... en hier is toch serieus wat uitgevallen hoor, blijkbaar een paar km verder niet dan

                      Mark
                      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                      Comment


                      • #41
                        Re: het hagelt hier ....

                        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                        Ik woon vlakbij Hoegaarden, dat is een steenworp van Tienen ... en hier is toch serieus wat uitgevallen hoor, blijkbaar een paar km verder niet dan

                        Mark
                        nog geen druppel water gezien hier jammer genoeg
                        Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

                        Comment


                        • #42
                          Re: het hagelt hier ....

                          Hier was er zaterdag net na de middag een onweertje met 10 seconden tussen bliksem en donder, korter is het niet geweest. Even een buitje met enkele dikke druppels maar even later was alles voorbij.
                          Niet genoeg zelfs om het gras eens deftig te gieten.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #43
                            Re: het hagelt hier ....

                            Het is hier gisteren tijdens de marathon en stratenloop best meegevallen, tijdens de start om 17uur regende het lichtjes, maar daarna werd het terug droog. Door de eerste regenbui kort na de middag was het al wat afgekoeld naar 25°C, dat was zelfs nog 3 graden lager dan vorig jaar.
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

                            Comment

                            Working...
                            X