Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onbeleefd !!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Onbeleefd !!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
    Ik zou zelfs niet weten hoe ik daar kan komen ???????
    Ik kan er dus zeker niet geweest zijn .
    30 euro vzw-lidmaatschap.
    (kijk naar de groene bollen hier)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #32
      Re: Onbeleefd !!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
      Nooit van discriminatie gehoord ??????
      Wie kan betalen mag .... wie niet kan betalen mag niet ..... terug naar de middeleeuwen ?
      Sorry maar dat is geen discriminatie en het is ook zo nooit bedoeld.
      Kijk naar de "groen bollen".
      Dat zijn allemaal betalende leden à 30 euro per jaar.
      En zo word je ook lid van de VZW.
      En zo krijg je toegang tot extra onderdelen van het forum.

      Voor wie niet KAN betalen is idd. jammer voor hem of haar.
      Voor wie NIET WIL betalen is het hetzelfde als 'take it or leave it"
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #33
        Re: Onbeleefd !!!!

        Onbeleefd of niet daar gaat het hier over. Ik vind dat als iemand een belachelijk bod doet je niet de moeite moet doen er op te reageren. En er zijn er hier die er echt iets van kennen om belachelijke biedingen uit te brengen he.
        Ik herinner me nog je zoektocht naar een 50D als je niet akkkoord gaat met de 2e hands prijzen koop hem dan nieuw he


        mir
        Last edited by mir; 26 juni 2010, 08:42.
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #34
          Re: Onbeleefd !!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Onbeleefd of niet daar gaat het hier over. Ik vind dat als iemand een belachelijk bod doet je niet de moeite moet doen er op te reageren. En er zijn er hier die er echt iets van kennen om belachelijke biedingen uit te brengen he.
          Ik herinner me nog je zoektocht naar een 50D als je niet akkkoord gaat met de 2e hands prijzen koop hem dan nieuw he
          mir
          Heb een pracht 2de hands gekocht van 1,5 jaar "oud", met batt. grip, met 4 batterijen, met body armor en met Canon Oculair Verlengstuk EP-EX 15, met alle kabels, CD's, dozen, aankoopfactuur....... voor 500 euro rond
          Mijn biedingen waren blijkbaar niet zo belachelijk, maar redelijk dus
          Ik deed zelfs een bod van 550 euro voor een body alleen, maar verkoper wou er niet op ingaan wegens vééél te laag. Zie dat dezelfde body nu nog steeds te koop staat voor...... 490 euro
          Zie op vandaag zelfs aanbiedingen van 40D in 2de hands voor 550 euro .
          T'is dus gewoon een kwestie van uitkijken hé. Ben niet voor niks 35 j. aankoper van beroep geweest, op dat gebied moet je me niets meer leren . Voor een 2de hands 'iets' nog 90 % van de huidige nieuwwaarde vragen.... daar trap ik niet in, anderen misschien wel.
          Groetjes
          Last edited by edbzulte; 26 juni 2010, 20:35.

          Comment


          • #35
            Re: Onbeleefd !!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            30 euro vzw-lidmaatschap.
            (kijk naar de groene bollen hier)
            Ik wist zelfs van het bestaan van een soort lidmaatschap niet af. Lees nu dat dit vóór 10 jan 2010 moest gebeuren. Nu is het een beetje laat hé !? Ik vond reeds een volledige tekst, ivm voordelen enz.; terug ivm lidmaatschap, maar nog altijd niet op welke rekening, welk bedrag.... enz ik kan betalen. Ik lees nu bij jou dat het over 30 euro gaat, maar hoe je kan betalen, op welke rekening .... enz ???? Ik zal nog eens verder moeten zoeken zeker, tenzij er me iemand kan zeggen waar alles exact te vinden is.
            Groetjes

            Comment


            • #36
              Re: Onbeleefd !!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
              Ik wist zelfs van het bestaan van een soort lidmaatschap niet af. Lees nu dat dit vóór 10 jan 2010 moest gebeuren. Nu is het een beetje laat hé !? Ik vond reeds een volledige tekst, ivm voordelen enz.; terug ivm lidmaatschap, maar nog altijd niet op welke rekening, welk bedrag.... enz ik kan betalen. Ik lees nu bij jou dat het over 30 euro gaat, maar hoe je kan betalen, op welke rekening .... enz ???? Ik zal nog eens verder moeten zoeken zeker, tenzij er me iemand kan zeggen waar alles exact te vinden is.
              Groetjes
              Wacht nog een paar dagen, dan betaal je nog maar 20 euro lidgeld tot het einde van het jaar:
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #37
                Re: Onbeleefd !!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                Onbeleefd of niet daar gaat het hier over. Ik vind dat als iemand een belachelijk bod doet je niet de moeite moet doen er op te reageren. En er zijn er hier die er echt iets van kennen om belachelijke biedingen uit te brengen he.
                Ik herinner me nog je zoektocht naar een 50D als je niet akkkoord gaat met de 2e hands prijzen koop hem dan nieuw he


                mir
                Hoi Mir,

                Niet meer thuis sinds mijn reactie op jouw insinuaties !!!???
                Jij hebt een 2de hands 50D voor 650 euro verkocht (heb je me zelf laten weten) terwijl ie toen nog nieuw 659 euro kostte !!!!
                Dit zegt voldoende over de verkoper hé, en dit dan nog fier per PB laten weten...... "fantastisch" gewoon.
                Benieuwd naar je reactie.

                Blije groetjes
                Last edited by edbzulte; 27 juni 2010, 10:01.

                Comment


                • #38
                  Re: Onbeleefd !!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Wacht nog een paar dagen, dan betaal je nog maar 20 euro lidgeld tot het einde van het jaar:
                  http://helpdesk.belgiumdigital.com/i...&kbarticleid=5
                  Er klopt toch iets niet op die website Prijs daar: €20, maar als je naar de pagina van het VZW zelf kijkt:

                  Het bedrag is 30 EUR voor een jaar lidmaatschap, mensen die na 1 juli pas inschrijven betalen 15 EUR.
                  "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                  500px

                  Comment


                  • #39
                    Re: Onbeleefd !!!!

                    Bd heeft toch niks te maken met sp-a of cd&v zeker?



                    Mvg
                    -Spider-
                    Bezoek ook eens Spider's Web

                    http://www.spidersweb.be

                    Comment


                    • #40
                      Re: Onbeleefd !!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
                      Hoi Mir,

                      Niet meer thuis sinds mijn reactie op jouw insinuaties !!!???
                      Jij hebt een 2de hands 50D voor 650 euro verkocht (heb je me zelf laten weten) terwijl ie toen nog nieuw 659 euro kostte !!!!
                      Dit zegt voldoende over de verkoper hé, en dit dan nog fier per PB laten weten...... "fantastisch" gewoon.
                      Benieuwd naar je reactie.

                      Blije groetjes
                      Tja elke koper wil zoveel mogelijk voorzijn toestel krijgen he. Trouwens het verschil tussen nieuw en mijn prijs was meer dan 9 euro hoor.Body was toen 9 maand oud en bijna niet gebruikt. Was trouwens een studente die mijn camera gekocht had en de nieuw prijzen ook kende maar blijkbaar het verschil de moeite vond om mijn camera 2e hands te kopen. Trouwens er zaten noge enkele extra's bij mijn body die jij hier niet in rekening hebt gebracht.

                      Het is de bluts met de buil, ik heb hier ooit eens een Sigma 100-300 f4 + 1.4 extender proberen verkopen, die heeft maanden op BD gestaan en uiteindelijk toch kunnen verkopen via 2de hands aan een Nederlander die het ook de moeite vond om er helemaal naar Belgie om te komen.

                      mir
                      Last edited by mir; 28 juni 2010, 18:51.
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                      Comment


                      • #41
                        Re: Onbeleefd !!!!

                        Misschien moeten we wel terug naar hoe het vroeger was:
                        Topic starten met de mogelijkheid om te reageren, zodat iedereen kan meelezen.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Onbeleefd !!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                          Wacht nog een paar dagen, dan betaal je nog maar 20 euro lidgeld tot het einde van het jaar:
                          http://helpdesk.belgiumdigital.com/i...&kbarticleid=5
                          Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                          Er klopt toch iets niet op die website Prijs daar: €20, maar als je naar de pagina van het VZW zelf kijkt:
                          Het bedrag is 30 EUR voor een jaar lidmaatschap, mensen die na 1 juli pas inschrijven betalen 15 EUR.
                          Voor jongeren onder de 25 jaar is dit bedrag 20 EUR voor een jaar lidmaatschap, na 1 juli betalen jongeren 10 EUR.


                          Grtz, RF
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Onbeleefd !!!!

                            Nog een dagje en ik mag ook mn groene bol in ontvangst nemen
                            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                            500px

                            Comment

                            Working...
                            X