Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk muziekske, terwijl....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welk muziekske, terwijl....

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Geeft niet. Popmuziek komt en gaat zoals de kermis. Het is allemaal mooi maar te armetierig om je gemoed te laten dansen.
    Dat hangt ervan af : of het nu popmuziek is of een ander genre ... soms duurt het lang eer je zeker weet dat het (voor jou) blijvende waarde heeft.
    CD's die je na enkele uren, dagen, maanden of zelfs jaren beu bent, zijn daarom nog niet armtierig, maar missen toch iets.
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Momenteel Adagh, de cd van Tamikrest.
      Last edited by weebee; 23 juni 2010, 13:14.
      EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Marco Bailey - Sniff momenteel aan het draaien gouwe ouwe

random van ganse mp3-bib
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
          Dat hangt ervan af : of het nu popmuziek is of een ander genre ... soms duurt het lang eer je zeker weet dat het (voor jou) blijvende waarde heeft.
          CD's die je na enkele uren, dagen, maanden of zelfs jaren beu bent, zijn daarom nog niet armtierig, maar missen toch iets.
          O maar, ik heb niks tegen popmuziek hoor. Tegen geen een soort muziek trouwens.
          Ik mag er graag mijn zolderkamer mee behangen, en op droevige dagen er op walsen
          als ware ik een Wener in rok.
          Of er een paar tranen bij vergieten die bij mij binnensijpelen als in een oude, tochtige
          schuur.
          Of met ze mee neurien als zijn het oude vrienden van me rond het kampvuur van mijn
          sombere gedachten.
          En mensen die hun leven lang van Eddy Wally houden zullen waarschijnlijk gelukkiger
          zijn dan ik ooit kan en zal worden.
          Maar muziek die in mijn nek durft bijten en daar wat langer blijft hangen, is toch vaak
          de muziek waar God zich mee gemoeid heeft.
          Niet dat ik veel op heb met onze Schepper en zijn zoon, de Opschepper, maar af en toe
          twijfel ik weleens of zoveel schoonheid, als bijvoorbeeld een Bach ons geschonken heeft
          alleen maar mensenspinsels zijn? Erbarme dich.
          Ach ja, er is zo veel over te vertellen dat ik struikel over mijn woorden als over een
          koordje dat tussen de jonge sla-plantjes is gespannen om deze in het gelid te houden.

Comment

doudeke, waar haal je toch al die woorden ...
            verdorie zeg, met jou wil ik ook wel eens aan den toog hangen en een klapke doen....
            http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
              doudeke, waar haal je toch al die woorden ...
              verdorie zeg, met jou wil ik ook wel eens aan den toog hangen en een klapke doen....
              is t echt? voor effe is da wel ok maar een ganse avond (no offence doudeke )

Now playing : Massive Attack - Teardrop zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                is t echt? voor effe is da wel ok maar een ganse avond (no offence doudeke )
                No offence taken hoor.
                Voor de duidelijkheid er toch even bij vermelden dat wil je in werkelijkheid iets uit me
                krijgen, dat je dan aan me moet schudden als een boer aan zijn perelaar voor een paar
                overrijpe vruchten.
                En verder knabbel ik zo zuinig op mijn woordjes als een arabier in een woestijn op een
                steentje, maar ik mag graag glimlachen om van alles en nog wat.

Comment

Nu: http://www.belgie.fm/ rock fm seffens, de zevende dag (TV)

of:
                  bv
                  http://www.nederland.fm/ radio 4

hangt van stemming af
                  Last edited by toerist; 27 juni 2010, 09:17.
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    Nu: http://www.belgie.fm/ rock fm seffens, de zevende dag (TV)

of:
                    bv
                    http://www.nederland.fm/ radio 4

hangt van stemming af
                    Dacht dat iemand die zich Toerist noemt bij zulke temperaturen wel wat beters te doen zou
                    hebben dan voor zijn TV te hangen luiwammesen.

Comment

Als ge temperaturen hebt zoals in de zuiderse landen, is het geraadzamer om op de middaguren lekker een siesta te houden
                      Of zit gij in de zon met uw lapdinges op uw schoot?
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

Comment

Nu de cd -Funeral- van Arcade Fire.
                        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                          Als ge temperaturen hebt zoals in de zuiderse landen, is het geraadzamer om op de middaguren lekker een siesta te houden
                          Of zit gij in de zon met uw lapdinges op uw schoot?
                          Ik weet het. Zelfs mijn sandalen hebben zich verstopt opdat ze niet met mij naar buiten
                          hoeven.
                          Ik zit hier inderdaad op mijn terras te verdampen. Ach, ik wou ik was een groen-geel-
                          witte bal en iemand schopte me een zwembad in.
                          Mijn buurvrouw, madam Bouché, haar vuile voeten steken uit het venster. Poeh, zucht ze,
                          de zomer is zich weer aan het aanstellen. Haar voeten knikken om haar gelijk te
                          geven, maar haar man heeft de benen genomen.
                          Muziek is er ook. Heel in de verte. Het klinkt als iets waar je appelsienen bij moet
                          eten.
                          Tot zo ver Brugge.

Comment

Nu staat er wat werk van Guns & Roses op... Omdat gisteren op Graspop Metal Meeting Slash daar 2 niet onaardige versies van 'Paradise City' en 'Sweet child of mine' heeft gespeeld ! Zodadelijk is het tijd voor Sabaton...

MetalGrz,
                            Nikon + glasbak
                            Failure is always an option...

Comment

Ik heb mijn juke-box even stilgelegd. Buiten staat een meisje van hooguit 8 in de zon te
                              zingen met een stemmetje zo fijn als poeder op een pannenkoek, terwijl haar woordjes
                              geuren naar versgemaaid gras.
                              Last edited by doudeke; 30 juni 2010, 00:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                                Ik hem mijn juke-box even stilgelegd. Buiten staat een meisje van hooguit 8 in de zon te
                                zingen met een stemmetje zo fijn als poeder op een pannenkoek, terwijl haar woordjes
                                geuren naar versgemaaid gras.
                                Smells like..... Janis Joplin of Courtney Love
                                George Orwell

Comment

Working...
                                X