Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk muziekske, terwijl....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welk muziekske, terwijl....

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
    ppffff... Ik heb een iTunes lijst waar zo'n 12500 nummers instaan... Dus telkens weer wat anders Momenteel heb ik de nieuwe cd van Sia erop staan. Best wel aardig. Maar als deze afgelopen is zet ik net zo makkelijk The Prodigy er weer op, of The Gorillaz.... of Faith No More.... of misschien toch Snow Patrol, Radiohead, Muse, Armin van Buuren, Anouk, the Beasty Boys, System of a Down, Biohazard etc. etc .etc. Net waar ik zin in heb
    "Always outnumbered, never outgunned" van The Prodigy vindt ondergetekende op 90 dB nog steeds .
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Ben ik hier dan ook al weer de enige die zijn hoofd op hol laat brengen door Gregoriaanse
      gezangen, die me gaarne helpen om uit de eindeloze slier woordjes die hier voorbijzweven
      de juiste te plukken en mijn tuiltje met genegenheid aan te bieden?
      Nog nooit naar een optreden geweest van het Gregoriaans Koor te Sint-Jan-Ter-Biezen?
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
        Pantera - Primal Concrete Sledge
        Goeie smaak, vroeger nog een keer of 3 gezien,

luister nu naar bluesrock tot metal.
        Twee Sony's, enkele Sony lenzen, Sony flitser en een Lowepro Flipside.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
          Hier denk ik iets heel anders als wat de gemiddelde BD'er goed vindt
          Have Heart - The Unbreakable
          (voor de geïnteresserden -> myspace, laatste liedje)
          Zijn die overtlaast niet gestopt?
          Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
          www.moosedesign.be

flickr

Comment

Ben ik hier dan ook al weer de enige die zijn hoofd op hol laat brengen door Gregoriaanse
            gezangen, die me gaarne helpen om uit de eindeloze slier woordjes die hier voorbijzweven
            mwoah.... als het gebruikt wordt in combinatie met muziekstijlen vind ik het wel okee. Zoals Shambala (en vervolgens Bodhisattva Vow erachteraan) bijvoorbeeld, van de Beastie Boys

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
            "Always outnumbered, never outgunned" van The Prodigy vindt ondergetekende op 90 dB nog steeds .

Hear hear! Hoewel die ook nog wel wat harder mag dan 90dB... Maar niet te lang natuurlijk, om de oortjes te sparen
            www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              Nog nooit naar een optreden geweest van het Gregoriaans Koor te Sint-Jan-Ter-Biezen?
              Helaas niet. Zo ver reikt mijn leiband niet. Hier draait een zichzelf eeuwig herhalende cd
              van het Choralschola der Wiener Hofburgkapelle onder leiding van pater Hubert Dopf.
              Daar moet ik het mee stellen. Maar het is mooi als een nacht die in een bootje zit en
              langzaam voorbij drijft en droef als een meisje dat in de lente een schoentje verliest en
              hartverwarmend als de Leuvense stoof van een oma die ik nooit gehad heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Ja....

Waar haal je het toch Doudeke..Laat ons maar eens zo snel mogelijk afspreken bij een gezellige pint ergens in een klooster ok?
                Als ze er trappist hebben tenminste..
                Ik had er al schrik voor. Maar ja, zegt mijn vrouw, gij hebt voor alles schrik. Gisteren
                nog, om dat dode vogeltje een beetje verderop in de straat. Zij kent niet altijd goed
                het verschil tussen schrik en pijn. En in de lente al helemaal niet. Dan mag ze graag
                vragen wat ze in Heresnaam met me aan moet.
                Ik weet het ook niet. Maar een trappist in een klooster zie ik wel zitten, Pascal. En ik
                zal met mijn tong in mijn hersenen schrapen om daar een schoon schelletje voor je af
                te snijden. En lachen zullen we ook, bulderen als generaals, al was het maar omdat je
                nog nooit zoveel domheid hebt ontmoet.

Comment

Toch niet. Zelfs de polyfonen worden hier af en toe gedraaid.
                  EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Ik luister nogal graag naar Duyster Het seizoen is wel bijna gedaan, omdat de festival zomer eraan komt, maar het is een zondagavond programma op Studio Brussel. De laatste uitzending kan je altijd downloaden ...
                    http://www.duyster-online.be/nl/downloads.php

Comment

Muziek... ach ja, je steekt het in je portefeuille en betaald ermee als je droevig bent.

Comment

van al die groepen die ik hier al heb zien paseren waar jullie naar luisteren is er geen enkele bij waar ik ooit al van gehoord heb....
                        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                          van al die groepen die ik hier al heb zien paseren waar jullie naar luisteren is er geen enkele bij waar ik ooit al van gehoord heb....
                          Haha.... idem hier
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Op dit ogenblik Nine Inch Nails (The Fragile)
                            EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

MD schijfje met eighties muziek. Momenteel Kim Wilde met View from a bridge.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                                Geeft niet. Popmuziek komt en gaat zoals de kermis. Het is allemaal mooi maar te
                                armetierig om je gemoed te laten dansen.

Comment

Working...
                                X