Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

haag van de buren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: haag van de buren

Ach Liliane, ik heb 35 jaar geleefd met zo'n gebuur.
    Na een tijdje heb ik alles van mij afgezet en was hij enkel nog lucht en wind voor mij.
    Het is niet plezant zo'n gebuur te hebben, maar het is nog veel minder plezant je daar constant in te ergeren.
    De knop omdraaien (is niet gemakkelijk en vraagt tijd) en mooi in z'n smikkel lachen maar niet in z'n ogen kijken.
    Laat hem vooral niet in de waan dat hij uw leven verzuurd want dan ben jij verloren en hun je hem zijn satanische pretjes.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
      Als uw gebuur ook niet veel ziet omdat hij niet snoeit pak dan je fiets en rijd hem aan zogauw hij het straat op wil.
      En word dan (deels) in fout gesteld omdat je links van de straat rijdt.

Van het zelfde laken een broek zou ik zeggen. (Wat ben ik toch een slecht karakter he, pas op ben een braaf mens hoor maar je moet me niet kwaad maken)
      Inderdaad slecht karakter.
      En als die buur ook een slecht karakter zou hebben, dan snoeit die de haag maar plaatst die een hoge camionet op zijn oprit zodat ge nog minder ziet. Gaat ge dan zeggen dat hij daar niet mag staan?

Als ge bij 100 eigenaars zou gaan klagen waar er een dergelijke haag staat, dan zou je wel eens eerder te horen kunnen krijgen van "leer rijden" en voor de rest vierkant uitgelachen of uitgescheten worden!

Niet iedereen heeft trouwens een voortuin, heel veel huizen in steden liggen met de voorgevel direct tegen een fietspad of voetpad en die mensen geraken ook buiten hoor ... nog veel minder evident dan dit.

Misschien een oplossing ergens een spiegel te plaatsen zodat ge beter kunt zien ... iedereen moet zo wat zijn plan leren trekken in het leven.

OK, het is zijn haag waardoor jij minder ziet maar zonder uw auto stoort de haag niet.
      Hoe drukker ge er u in maakt, hoe meer last ge er van hebt.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Zelf zit ik hier ook op een gevaarlijke plaats, ik heb zelf een hoge haag staan voor mijn huis en woon op een plek waar op 100m vier straten bijeenkomen.(ik heb wel een brede uitrit van 6m)
        Als ik achteruitrij moet je bijna radar hebben om te zien dat er geen uit een straat komt gereden die allemaal afgeschermd zijn met hagen enz.
        Wat hier het gevaarlijkst is zijn de fietsers die over de stoep rijden inplaats van over de weg en voetgangers die je niet altijd ziet en er toch achterdoor lopen, en dan de auto's die volle petrol achter de hoeken vandaan komen.
        Ik maak me daar niet druk in, als je met je auto op de baan komt is dat altijd een risiko, je moet tegenwoordig een goeie engel bewaarder hebben.
        Gelukkig heb ik hier geen last van de buren want dat is ook geen lachertje denk ik zo (ik heb er vijf die aan mijn grond grenzen).
        Last edited by Sus; 20 juni 2010, 22:14.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Is het burenprobleem inmiddels opgelost?

Wij vieren vandaag Goede Burendag in Nederland.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
            Is het burenprobleem inmiddels opgelost?

Wij vieren vandaag Goede Burendag in Nederland.
            ben al bij de buurvrouw langs geweest hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Na méér dan 3 jaar?! .. sja ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                Na méér dan 3 jaar?! .. sja ...
                In drie jaar kan veel gebeuren bv: in plaats van een haag gezinsuitbreiding waarvan de buren weer overlast ondervinden door de stinkende luiers aan de waslijn.

Comment

In drie jaar kan veel gebeuren bv: in plaats van een haag gezinsuitbreiding waarvan de buren weer overlast ondervinden door de stinkende luiers aan de waslijn.
                  Of de poster is verhuisd naar Timboektoe ... en kweekt zandvlooien als hobby ipv aan fotografie te doen ..

Comment

In Limburg hangt men vuile luiers niet aan de waslijn.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      In Limburg hangt men vuile luiers niet aan de waslijn.
                      LOL! die had ik gemist ... wist niet dat er tegenwoordig nog iemand luiers gebruikt .... misschien gewassen "pampers"?

Comment

Working...
                      X