Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn Frituur..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn Frituur..

Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
    Roep maar als 't eten klaar is

greetz
    Cheeta
    Komen eteeennnnnnnnnnnnnnn....
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
      'k Geef je gelijk, behalve voor de wijn. Wel lekker ! En die hoeft helemaal niet duur te zijn...

Voor de rest, ook liefst van al de dagelijkse kost...
      Ga je nog iets zeggen: ben zo goed als verslaafd aan koffie

Ik weet nauwelijks hoe een café er uit ziet
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Het wordt willens-nillens langs alle kanten door je strot geduwd : mijn restaurant, nieuwe iPhone, iPad, voetbal, politiek... allemaal gezever waar ik me niks van aantrek.
        Gelukkig kunnen we nog altijd kiezen waar we naar kijken, wat we kopen, etc.
        Mijn ex-collega zei dat zo: "Ze kunnen me wel in een weide jagen, maar ze kunnen me niet doen grazen!"
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Algemene opmerking : waar maken jullie zich druk om ? Wél kritiek geven op een programma maar dan beweren dat je er niet naar kijkt ? Hoe stom kan een mens zijn.

De mentaliteit is nog steeds : " ik kijk NIET naar VTM want dan vinden jullie mij minder intelligent ". Hoe stom kan een mens zijn.

Comment

'k Geef je gelijk, behalve voor de wijn. Wel lekker ! En die hoeft helemaal niet duur te zijn...

Voor de rest, ook liefst van al de dagelijkse kost...
            Allee dan, een kleine uitzondering.
            Heb ooit een Italiaanse wijn gedronken in een restaurant en dit in de gemeente
            van collega Schoonspikke
            Die was wel lekker.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
              Algemene opmerking : waar maken jullie zich druk om ? Wél kritiek geven op een programma maar dan beweren dat je er niet naar kijkt ? Hoe stom kan een mens zijn.

De mentaliteit is nog steeds : " ik kijk NIET naar VTM want dan vinden jullie mij minder intelligent ". Hoe stom kan een mens zijn.
              Ik kijk inderdaad niet naar Mijn restaurant. Maar ik weet er alles van, gewoon door godganse dagen naar het gelul van collega's erover te moeten luisteren.

En ik kijk WEL naar VTM : Boston Legal, soms het nieuws, telefacts, tja, soms wel eens de Pfaffs, gewoon eventjes verstand op nul, lekker voor de buis met een pak friet en een curryworst...

Stom voel ik me dus helemaal niet. Jij ?
              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Ik heb niet gezegd dat ik daar naar kijk..Als je de radio en gazetten opendoet dan zie je en hoor je al genoeg...of niet soms?
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Ik heb niet gezegd dat ik daar naar kijk..Als je de radio en gazetten opendoet dan zie je en hoor je al genoeg...of niet soms?
                  Zo is het Pascal. Als je de krant in feite al gelezen hebt, dan kom je automatisch daar op uit als je in het kleinste kamertje vertoeft. De enige plaats in huis waar deze artikels "begrijpbaar" zijn.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ik kijk bijna nooit naar VTM omdat de programma's die ze tussen de reclameblokken uitzenden mij niet aanspreken. Waarom is dat stom?
                    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                      Ik kijk bijna nooit naar VTM omdat de programma's die ze tussen de reclameblokken uitzenden mij niet aanspreken. Waarom is dat stom?

Vroeger hadden wij in Hasselt een grote winkel met enige klasse of kwaliteit en die
                      heette Sarma en later Sarma-Penny.

Toen kwam de Carrefour
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Wat kunnen sommigen toch hautain doen
                        Denken deze "intelligentici" nog steeds dat ze hoger zullen ingeschat worden door te zeggen dat ze géén vtm kijken ?
                        Niemand kijkt vtm maar ze weten wel wat er allemaal te zien is : zielig !!!

Comment

Wat kunnen sommigen toch hautain doen
                          Denken deze "intelligentici" nog steeds dat ze hoger zullen ingeschat worden door te zeggen dat ze géén vtm kijken ?
                          Willy, ik denk niet dat ik één uitzending heb gemist van SOS Piet.
                          Ik zie Piet graag bezig en wat hij doet en zegt is ook nog nuttig.

Lilly en Marleen zag ik ook graag maar dat hebben ze afgevoerd.
                          Daar waren ook goede acteurs in te zien.
                          Carry Goossens heeft men gewoon aan de deur gezet.

"Ons Geluk" (van Gerard Walschap) was een zeer goede serie op VTM.
                          De grootste Vlaamse productie ooit van tegen de 400 miljoen franskes....
                          (1995 en 1996 en heruitgezonden)

VTM heeft er voor gezorgd dat "onze" BRT-VRT-mensen eens gingen winkelen in een
                          fatsoenlijke klerenwinkel...
                          Je moet er toch een beetje verzorgd uitzien he als je op tv komt
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Ik kijk alleen af en toe naar het nieuws op VTM, maar omdat ik geen zapper ben, lees ik programmabladen en zie ik dat daar dingen vertoond worden als "mijn restaurant" of "de Pfaffs" en nog van dat fraais.
                            Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Willy, ik denk niet dat ik één uitzending heb gemist van SOS Piet.
                              Ik zie Piet graag bezig en wat hij doet en zegt is ook nog nuttig.

Lilly en Marleen zag ik ook graag maar dat hebben ze afgevoerd.
                              Daar waren ook goede acteurs in te zien.
                              Carry Goossens heeft men gewoon aan de deur gezet.

"Ons Geluk" (van Gerard Walschap) was een zeer goede serie op VTM.
                              De grootste Vlaamse productie ooit van tegen de 400 miljoen franskes....
                              (1995 en 1996 en heruitgezonden)

VTM heeft er voor gezorgd dat "onze" BRT-VRT-mensen eens gingen winkelen in een
                              fatsoenlijke klerenwinkel...
                              Je moet er toch een beetje verzorgd uitzien he als je op tv komt
                              Voila sé..das denk ik er ook over..Tuurlijk kijk ik ook VTM en dat was helemaal de zaak niet bij het starten van deze Topic maar een sticker van VTM zal ik nooit op mijn auto hangen...principekwestie.
                              Trouwens bij de VTM hebben ze of beter gezegd hadden ze van in het begin wel knappe presentatoren..
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik kijk naar de programma's die ik graag zie en wil zien : of die nu op VTM, EEN, VT4 of 2Be zijn, maakt niets uit.

Btw, SOS Piet vind ik super !
                                Naar Vlaamse series zoals Flikken of Zone stad kijken we sowieso nooit, of het nu VTM is of niet. Vlaamse films trouwens ook niet.
                                Ik kijk bitter weinig naar de Vlaamse zenders - correctie - producties van eigen bodem (behalve SOS Piet en de Pfaffs )

Ben evenmin een canvas-kijker : enkel bepaalde reportages (over WO II omdat mij dat bijzonder interesseert) en af en toe een Engelse comedy. Maar al de rest (inclusief culturele rommel en alternatieve films à la Almodovar) kan me gestolen worden. Ik ben dan ook een cultuurbarbaar.
                                Hoewel, ben zaterdagavond naar Freddy De Vadder gaan kijken. DAT is cultuur, man !

99% van het televisiekijken gaat naar buitenlandse series : Law & Order, Boston Legal, Poirot... We hebben een hele collectie staan op onze digicorder die we hebben opgenomen ; na een drukke werkdag eventjes genieten.
                                Op welke zender die worden uitgezonden, maakt geen bal uit...
                                Daarnaast ook veel films op DVD (en NIET de zogezegde "betere film")
                                Last edited by Kaneda; 14 juni 2010, 09:10.
                                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
                                X