Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn Frituur..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn Frituur..

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Ik kijk naar de programma's die ik graag zie en wil zien : of die nu op VTM, EEN, VT4 of 2Be zijn, maakt niets uit.
    Zou ook niets mogen uitmaken ... maar films op commerciële zenders worden helaas wel enkele keren onderbroken door reclame, en dat maakt dan voor mij toch veel verschil.
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
      Zou ook niets mogen uitmaken ... maar films op commerciële zenders worden helaas wel enkele keren onderbroken door reclame, en dat maakt dan voor mij toch veel verschil.
      Het filmaanbod op EEN of Canvas is dan ook bedroevend (allee, voor mij toch)
      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Het filmaanbod op EEN of Canvas is dan ook bedroevend (allee, voor mij toch)
        Tja, dat is een kwestie van smaak. Sommigen prefereren de actiefilms van 2Be en anderen eerder hetgeen Canvas uitzendt. BDW zou zeggen "de gustibus non disputandum est" .
        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
          BDW zou zeggen "de gustibus non disputandum est" .
          Vóór de aanvang van één van de "betere" films denk ik eerder aan "Moritori te salutant"
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
          X