Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ben blij dat ze de finale spelen, al was het in de extra tijd nog even adem inhouden. Het even goed nog 3-3 kunnen worden. Maar het is onze noorderburen gelukt en nu afwachten wat ze in de finale gaan doen.
Vandemorgen op de radio: " afgelopen nacht vloeide het bier rijkelijk in Nederland".
Nu toch wel flink overdreven vind ik - sinds wanneer bestaat er dan wel bier in Nederland?
Wist je het niet ? Dat was Belgisch bier Inbev had een paar vaten over.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Zit je dan niet als fotograaf met een dubbel gevoel? Mij lijkt het dat er mooiere,
menselijkere, pakkender beelden te schieten zijn van een nederlaag dan van een
overwinning, waarbij iedereen om ter wilds uit de bocht gaat.
Maar tranen van geschilderde supporters, handen die beschaamd voor het gelaat
gaan, iemand die zich in stilte met zijn verdriet afzondert. In deze tragiek lijkt
me meer de essentie en grandeur van sport te liggen dan in een overwinning...
Kan ook allemaal aan mij liggen, hoor.
Ik denk dat het zeker niet makkelijk is om ergens op zo een festijn de juiste emoties vast te leggen is.
Winst of verlies daar kan je volgens mijn beide mooie opnames van maken.
Ik sta echt niet te roepen dat Nederland de boot is zal gaan om mooier foto's te kunnen schieten maar 1 ding is zeker..momenten zoals strafschoppen..overtredingen en verlengingen zullen zeker de nodige emoties doen oplaaien..Het wordt dus net die "ene" moment afwachten en 2 kaartjes meenemen..Hopelijk winnen ze en werken ze hun verlies niet af op de fotograaf...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Opnieuw hetzelfde liedje met Nederland, als ze op voorsprong komen vallen ze stil. Dit gaan ze best niet doen in de finale.
Vond de scheidsrechter toch ook weer wat raar. Op het laatste van de eerste helft fluit hij af tijdens een aanval van NL, in de 2de helft laat hij nog 2 min bovenop de 3min blessuretijd spelen.
"Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard 500px
Als ik dat zo hoor en lees, was het weer niet zo denderend gisteravond. Gelukkig ben ik naar een avondwandeling op de Teut geweest op zoek naar nachtdieren. Het horen van één Nachtzwaluw heeft mijn avond goed gemaakt.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Schwalbes horen is eens iets anders dan ze te zien .
Yep, daar hadden de Nederlanders gisteren precies wel heel wat kaas van gegeten.
Vanavond kloppen de Duitsers de Spanjaarden (mijn wereldkampioen favoriet) en in de finale speelt Olland de pannen van het dak en kloppen de Duitsers (als wraak op die finale waar de scheids in de begin minuten gaan penalty floot op Cruijff, welk jaar was dat nu weer) dan is eindelijk OOK GERECHTIGHEID geschied, voilà.
Maar als ik eerlijk moet zijn, dan is het vanavond eigenlijk al de finale.
Wie er gaat winnen weet ik nu echt niet meer, de Spanjaarden spelen mooi tik tak voetbal maar de Duitsers zijn zo efficiënt hé.
Als Schweinsteiger en Müller in form zijn en het geluk staat deze keer niet aan de kant van Spanje......
Ik vrees dat de Duitsers het zullen halen. Dus toch de droom finale?????????
Vandemorgen op de radio: " afgelopen nacht vloeide het bier rijkelijk in Nederland".
Nu toch wel flink overdreven vind ik - sinds wanneer bestaat er dan wel bier in Nederland?
De scheidsrechter heeft véél laten passeren...
Er waren veel fouten te zien van de Nederlanders.
Amaai, en nog geen klein beetje in zoverre dat ik mij afvroeg op basis van wat dat die gast naar het WK mocht.
Die was niet eens geconcentreerd bezig, en liep er als een kip zonder kop bij.
Van Bommel moest donker rood gekregen hebben en dan kwam die eerste goal er ook niet.
Hopelijk is het straks een veel betere scheidsrechter.
Comment