Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Spanje zal vanavond uit zijn "caja" moeten komen tegen Paragua.
Ik hoop dat nu eindelijk een keer het beste voetbal mag winnen.
Dus met een goede wedstrijd van de scheidsrechters, zonder own-goals,
een goede grasmat (niet zoals bij die wedstrijd van de Nederlanders) enz.
En ik hoop dat Xavi en Ramos spelen zoals op hun EK.
Xavi speelde toen zoals Schweinsteiger nu bij de Duitsers.
Schakel Schweinsteiger uit en je hebt half gewonnen
Paraguay heeft aan Low laten zien hoe je de Spanjaarden moet aanpakken. Hoog storen zodat ze het middenveld niet kunnen bereiken. Nooit zo gelachen in een match als tijdens die opeenvolgende penaltyfases. Dat was echt een giller.
Ik ben bang voor onze Noorderburen. Hun droomfinale zou wel eens een nachtmerriefinale kunnen worden. Hoe die Duitsers spelen..niet normaal joh.. ze lijken wel met 22 op de grasmat te staan. Laufpensum... en Schweinie..de man van het tornooi. Hoewel de scheids zeer vriendelijk voor hem was om geen geel te geven zodat hij de halve finale niet moet missen.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Paraguay heeft aan Low laten zien hoe je de Spanjaarden moet aanpakken. Hoog storen zodat ze het middenveld niet kunnen bereiken. Nooit zo gelachen in een match als tijdens die opeenvolgende penaltyfases. Dat was echt een giller.
Ik ben bang voor onze Noorderburen. Hun droomfinale zou wel eens een nachtmerriefinale kunnen worden. Hoe die Duitsers spelen..niet normaal joh.. ze lijken wel met 22 op de grasmat te staan. Laufpensum... en Schweinie..de man van het tornooi. Hoewel de scheids zeer vriendelijk voor hem was om geen geel te geven zodat hij de halve finale niet moet missen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Löw hiervoor Paraguay nodig had...de Duitsers worden sterker en sterker dit toernooi, ik zie niet in wie ze van de titel kan afhouden...
Paraguay heeft laten zien waarnaar iedereen (?) zat uit kijken.
Niet enkel voorzichtig en terughoudend spelen maar zowel goed in verdediging als aanval.
Ze konden het echter niet afmaken.
Maar het zal een match blijven waarbij de scheidsrechter toch weer een bedenkelijk
rolletje speelde.
Het zorgde wel voor spektakel
Het zal idd. op tactiek aankomen PLATO.
Löw zal het doen voor de Duitsers en Bert voor Oranje.
Normaal gezien zijn de zware "brokken" zoals Brazilië en Argentinië naar huis .
Humm, ik zat net te denken... in al die jaren die ik hier al rondloop: als ik Duitsland al
aantrekkelijk vind voetballen, is er iets ernstig mis met het voetbal, of met mij?
Humm, ik zat net te denken... in al die jaren die ik hier al rondloop: als ik Duitsland al
aantrekkelijk vind voetballen, is er iets ernstig mis met het voetbal, of met mij?
Dat het verstand met de jaren komt?
Ik ben wel altijd een fan geweest van het Duitse voetbal. De laatste jaren zaten ze wel in en dip, maar er moest toch nog altijd rekening met hen werden gehouden. Op dit toernooi zijn ze wel weer zeer goed bezig, buiten dat slippertje tegen Servië.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
tegen Engeland en Argentinië hebben ze een demonstratie gegeven in efficiënt voetbal.
Het probleem van Argentinië was dat er veel te veel ruimte tussen de linies lag (verdediging hing aan hun eigen 16-meter terwijl hun eigen aanvallers altijd gewend zijn aan de 16-meter van de tegenstander te hangen).
Messi moest regelmatig de bal op eigen helft komen ophalen en dit is hij niet gewend.
Spanje speelt veel compacter, net zoals Paraguay gisteren, en dan wordt het ook moeilijker om een gaatje te vinden en de spitsen te bereiken.
Het zal in ieder geval een interessante wedstrijd worden.
Scheids moest gisteren na de herneming van de strafschop van de Spanjaarden direct opnieuw een strafschop toekennen, er wordt daar een Spanjaard toch even niet geheel katholiek de grond in geduwd.
Jammer voor de jongens van Paraguay, heerlijk hoe je kan zien dat er daar echt een 'ploeg' staat en niet hier en daar een vedette.
Knappe prestatie hoor
Ik had liever Duitsland - Spanje als finale gezien... jammer.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Dat is waar, maar ik hou er niet zo van dat landen die af en toe iets onvergetelijks op het
tapijt leggen, zomaar van het veld geveegd worden. Ik had Messi graag iets zien uithalen
dat ik achter tien, twintig jaar nog mooi zou vinden.
Hij kan dat namelijk. Ik heb het hem al zien doen. Jammer dat het hier niet heeft mogen
zijn.
Niet dat ik iets tegen de Duitsers heb. Een jong, goed team dat de opdracht perfect heeft
uitgevoerd. Het is ook iets waard, de dag van vandaag. Maar ze walsen net iets meer dan
dat ze dansen. Toch een fantastische overwinning.
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Dat het verstand met de jaren komt?
Ja, dat ook. Alhoewel. Nu, ik zal de zoentjes van Don Diego missen. Alsof hij ze iets van
zichzelf wilde inblazen. Maar gisteren heeft het hem niet geholpen. Hij had beter de bal
gestolen en was ermee weggelopen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Löw hiervoor Paraguay nodig had...de Duitsers worden sterker en sterker dit toernooi, ik zie niet in wie ze van de titel kan afhouden...
Zoals gewoonlijk.
Jullie kennen zeker ook de definitie van voetbal!
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment