Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zoals ik zei, Nederland door, serieuze kanshebber voor finale en imo voor winst van het WK.
Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm Flickr
Holland verdiend gewonnen met 1 prachtige flits van Robbe en de tweede ook.
Jammer dat die Slovenen niet scoren konden want anders hadden we een andere match gehad.
Maar Nederland heeft verdiend gewonnen.
Of het genoeg gaat zijn tegen Brazilië of Chili valt nog af te wachten .In ieder geval een mooie wedstrijd staat ons nog in het verschiet en dadelijk moet ik nog echt een oranje slip gaan dragen..;
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
1 van de aangenaamste wedstrijden gezien.
Twee aanvallende teams met volgens mij een arbritage voor de finale.
Zeer goed gefloten en hier en daar een steekje laten vallen maar das ver te zoeken.
Chili heeft zich zeer goed verweerd en verdiende eigenlijk meer maar als team missen ze toch wel wat klasse om tegen dit Brazilië te winnen.
Nederland zal een tandje moeten bijsteken vrijdag en hopen op een mirakel.
Maar goed ..niet getreurd.Alles kan en de match moet nog eerst gespeeld worden.
Good luck Holland.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment